نویسنده: فرشاد شنبه، 22 مهر 1396
ساعت 21:27

فروش یک میلیون نسخه‌ای بازی Cuphead در مدت دو هفته

5 از 5

بازی Cuphead از زمان عرضه یک میلیون نسخه فروش داشته است

بازی Cuphead برای مدت زمان زیادی در دست ساخت قرار داشت. این بازی اولین بار در کنفرانس E3 شرکت مایکروسافت معرفی شد و اکنون به مدت دو هفته است که برای فروش برروی پلتفرم‌های PC و Xbox One در دسترس قرار گرفته است و موفق شد تا در عرض 2 هفته یک میلیون نسخه فروش داشته باشد.

StudioMDHR به عنوان سازنده بازی، این خبر را اعلام نمود اما مشخص نشد که تعداد نسخه‌های فورخته شده به تفکیک برروی دو پلتفرم ذکر شده چقدر بوده است. سازنده بازی اعلام کرد:

طی چند سال گذشته بطرز خستگی ناپذیری کار کردیم تا بازی که در تصور ما قرار داشت و مورد هیجان افراد زیادی قرار گرفته است را آماده کنیم. چنین چیزی منجر به ارزشمند شدن این بازی می‌شود.

بازی Cuphead توسط استودیوی StudioMDHR ساخته و انتشار یافت و بدلیل کمک‌های مالی مایکروسافت، بطور انحصاری برای کنسول Xbox One در دسترس قرار گرفت. اخیراً فیل اسپنسر به عنوان رئیس Xbox ضمن اعلام رضایت خود از فروش مثبت این بازی، اعلام کرد:

من برای استودیوی سازنده آن خوشحالم. آن‌ها برای مدت زمان طولانی برروی این بازی کار کردند و موفقیتی که شایسته‌اش بودند را بدست آوردند. فروش این بازی بسیار خوب بوده است و همچنین با واکنش‌های مثبتی روبرو بوده است. وجود همه این فاکتورها در کنار یکدیگر عالی است.

فرشاد | اخبار | 14/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.