نویسنده: فرشاد دوشنبه، 24 مهر 1396
ساعت 04:21

قابلیت کراس‌پلی Xbox One به نینتندو سوئیچ برای بازی دیگری تایید شد

0 از 5

قابلیت کراس‌پلی برای بازی Crazy Justice تایید شد

در نمایشگاه E3 امسال، شرکت مایکروسافت متعهد به ارائه قابلیت کراس‌پلی گردید. این شرکت تایید کرد که بازی Minecraft قابلیت کراس‌پلی را میان تمام نسخه‌های آن دریافت خواهد کرد، یعنی بازیکنان Xbox One قابلیت اجرای بازی با پلتفرم‌هایی نظیر نینتندو سوئیچ را دارند. گرچه شرکت سونی تا به امروز به هیچ شرکتی اجازه اتصال به سرورهای خود و فعال نمودن قابلیت کراس‌پلی را نداده است. اکنون بازی دیگری قابلیت کراس‌پلی را میان Xbox One و نینتندو سوئیچ بدست آورده است.

استودیوی Black Riddles به عنوان سازنده بازی Crazy Justice در سبک شوتر سوم شخص اعلام کرد که این بازی قابلیت کراس‌پلی میان Xbox One، نینتندو سوئیچ و PC را بدست آورده است. رئیس Xbox یعنی فیل اسپنسر نیز این خبر را توییت و 486 هزار فالوور بدست آورد.

بازی Crazy Justice هم اکنون در حال جمع آوری حمایت مالی از طریق سایت Fig است. این بازی تاکنون 26665 دلار از 30 هزار دلار مد نظر خود را بدست آورده است. کمپین این بازی در تاریخ 28 مهر ماه به پایان خواهد رسید. بازی Crazy Justice در سال 2018 برای پلتفرم‌های Xbox One، نینتندو سویچ، PS4 و PC منتشر خواهد شد گرچه قابلیت کراس‌پلی با کنسول PS4 برقرار نمی‌شود.

در ماه مارس سال 2016 شرکت مایکروسافت از شرکت‌های مختلف خواست تا به شبکه Xbox Live جهت برقراری قابلیت کراس‌پلی متصل شوند. در حالیکه شرکت نینتندو این کار را صورت داد اما شرکت سونی از انجام آن سر باز زد و اعلام کرد که به جهت تامین امنیت کاربران خود، اجازه اتصال شبکه‌ای را به شبکه PlayStation نخواهد داد.

فرشاد | اخبار | 16/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.