بازی Assassin’s Creed Origins برروی کنسولها از رزولوشن داینامیک استفاده خواهد کرد
جزئیاتی که تاکنون از بازی Assassin’s Creed Origins به نمایش درآمدهاند، نوید بازگشت شکوه به این فرانچایز را میدهند. بنظر میرسد که شرکت یوبیسافت جزئیات فنی خاصی را در این بازی در نظر گرفته است، اما این جزئیات فنی چه هستند؟
«اشرف اسماعیل» (Ashraf Ismail) به عنوان کارگردان بازی Assassin’s Creed Origins اخیراً در مصاحبهای با Resero جزئیاتی را در رابطه با این بازی ارائه کرده است. یکی از جزئیاتی که اسماعیل پیرامون آن صحبت کرده است، مربوط به رزولوشن آن برروی نسخههای PS4 و Xbox One این بازی میشود. او تایید کرد که بازی Assassins Creed Origins از رزولوشن داینامیک برروی کلیه نسخههای کنسولی خود استفاده خواهد نمود. این قابلیت منجر به تولید بالاترین و بهترین رزولوشن ممکن از سوی کنسول میگردد و همزمان نرخ فریم پایدار بازی نیز کنترل خواهد شد. این موضوع عالی بنظر میرسد.
همچنین اسماعیل تایید کرد که به محض انتشار کنسول Xbox One X در تاریخ 16 آبان، کلیه نسخههای Xbox One بازی Assassin’s Creed Origins بهروزرسانی را دریافت خواهند کرد که اجازه رندرگیری با کیفیتتری را میدهد.
بازی Assassin’s Creed Origins در تاریخ 7 آبان ماه برای پلتفرمهای PS4 ،Xbox One و PC در دسترس خواهد بود.
نظرات