نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 04 آبان 1396
ساعت 20:02

خلاصه نقد و بررسی و امتیازات بازی Assassin's Creed Origins

5 از 5

نمرات بازی Assassin's Creed Origins از دید وبسایت‌های معتبر

این هفته شاهد عرضه بازی های بسیار خوبی هستیم؛ بازی های Wolfenstein II: The New Colossus ، Super Mario Odyssey و البته Assassin's Creed Origins فردا جمعه مورخ 27 اکتبر 2017 (برابر با 5 آبان 1396) عرضه می‌شوند. هم اکنون نمرات عنوان Assassin's Creed Origins از دید وبسایت های معتبر ارائه شده است.

در نقد و بررسی Assassin's Creed Origins در وبسایت GameSpot منتقدی به نام Alessandro Fillari ترسیم و نگارش مصر باستان را یک طراحی بسیار زیبا و قابل فهم تعریف کرده که فعالیت و فرهنگ های ممتازی را نمایش می‌دهد. اگرچه او متذکر شده که «مشکلات فنی پایدار» و «سیستم های مخفی کاری و مبارزه ضعیف و غیرماهرانه» مأیوس کننده است.

ما در اینجا امتیازات مربوط به نقد و بررسی های متفاوتی را از وبسایت های معتبر جمع آوری کرده ایم.

•    عنوان: Assassin's Creed Origins
•    سازنده: استودیوی یوبیسافت
•    پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
•    تاریخ عرضه: 27 اکتبر 2017 (5 آبان 1396)
•    قیمت: 60 دلار / 49.99 یورو

وبسایت GameSpot: امتیاز 7 از 10

«در حالیکه بازی Assassin's Creed Origins از محیط و طراحی جدید بسیار عالی برخوردار است اما همواره از مشکلاتی رنج می‌برد که تجربه کلی آن را تحت تأثیر قرار می‌دهد. مشکلات فنی منجر به ایجاد یک سری مسائل متناقض در این بازی شده اند. اما با این وجود، دنیا و فضای بازی Origins هموراه جدید، بانشاط و هیجان انگیز است. باتوجه به تاریخچه داستانی و طولانی سری بازی های Assassin's Creed، تغییرات زیادی در Origins صورت گرفته و به نظر می‌رسد که Origins آغاز مسیری جدید در این سری باشد.»

وبسایت IGN: امتیاز 9 از 10

«بازی Assassin's Creed Origins در تحقق و تفهیم مصر باستان بسیار موفق بوده و دارای مجموعه ای غنی از فرهنگ ها، کاراکترهای واقعی، و تنوع مأموریت ها در مقایسه با دیگر بازی های این سری است. سیستم مبارزه این بازی بسیار چالش انگیز و متفکرانه است و با وجودی که سیستم غارت (loot) آن به بازی هایی چون Destiny 2 نمی‌رسد اما به میزان کافی انواع متفاوتی از سلاح ها و دشمنان مختلف در آن وجود دارند. عناصر نقش آفرینی، چالش های مربوط به خودشان را پرورش می‌دهند.»

وبسایت Polygon: امتیاز 8.5 از 10

«اساساً بازی Assassin's Creed Origins بسیار شبیه بازی اورجینال Assassin's Creed است که تقریباً یک دهه قبل عرضه شد. این بازی دارای قاعده ای است که مردم دوستدار تجربه آن هستند و مطمئناً این ویژگی در طی سال های متمادی پیشرفت کرده است. بازی Origins بدون شک تا این لحظه بهترین نسخه این سری است. اما ما در انتظار یک رویکرد جدید و ایده های نوین هستیم.»

وبسایت Game Informer: امتیاز 8.5 از 10

«بازی Origins سری Assassin's Creed را به طور کامل نوسازی نکرده اما یک سری تغییرات مهم، ارزشمند و هوشمندانه در آن لحاظ شده است. افزایش قدرت آزادی در رسیدن به اهداف، مبارزه فعال تر و دنیای فریبنده بازی، نه تنها جستجو در مصر باستان را بسیار خوشایند کرده بلکه مسیری قوی برای حرکت بازی های این سری ارائه داده است.»

وبسایت GamesRadar: امتیاز 5 از 5

«همه چیز در بازی Assassin's Creed Origins آماده، مهیا و صحیح است. این بازی دلگرم کننده، نشاط آور و بی نظیر است. Origins هم اکنون همان بازی است که انتظارش را داشتیم.»

وبسایت Eurogamer: پیشنهاد می‌کند این بازی را تجربه کنید

«سری Assassin's Creed همچنان از لحاظ بلند پروازی و سخاوت مندی اش به طرز شگفت انگیزی جسور و باشهامت است.»

وبسایت USGamer: امتیاز 4 از 5

«بازی Assassin's Creed Origins یک پیشرفت و ارتقاء دائم برای این سری محسوب می‌شود. بازی Unity (عرضه شده در سال 2014) یک قدم اشتباه بود اما بازی Syndicate (عرضه شده در سال 2015) بهبودی و پیشرفت زیادی داشت و هم اکنون بازی Origins همچنان این پیشرفت را حفظ کرده است. هرچند یک سری مشکلات بازهم وجود دارند. اما به طور کلی Origins یک بازی بسیار خوب است و تقریباً در رأس بازی های این سری قرار می‌گیرد. داستان کاراکتر Bayek بسیار عالی است. این بازی بسیار خوش درخشیده است.»

م.حافظ | اخبار | 26/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.