نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 04 آبان 1396
ساعت 21:39

پُل بتنر: با گذشت زمان فاصله میان Xbox One و Xbox One X افزایش خواهد یافت

5 از 5

نظر سازنده بازی Super’s Lucky Tale در مورد Xbox One و Xbox One X چیست؟

دو کنسول Xbox One و Xbox One X از نظر سخت افزاری تفاوت قابل توجهی با یکدیگر دارند اما بدلیل تازگی کنسول Xbox One X شاید تا مدت زمانی شاهد محدودیت‌هایی در توسعه بازی‌های آن باشیم، از سوی دیگر، الزام به اجرای بازی‌های این کنسول برروی Xbox One و Xbox One S نیز محدودیت دیگری را برای این کنسول ایجاد خواهد کرد.

با وجود تمام این موضوعات، «پُل بتنر» (Paul Bettner) به عنوان سازنده بازی Super Lucky’s Tale معتقد است که گذشت زمان منجر به افزایش فاصله میان بازی‌های Xbox One X نسبت به Xbox One خواهد شد. بتنر اعلام کرد:

فکر می‌کنم که سازندگان توجه بیشتری به Xbox One X خواهند داشت. ما یکی از اولین استودیوهایی بودیم که کیت ساخت این کنسول را بدست آوردیم و اقدام به ساخت بازی برای آن نمودیم اما با گذشت زمان، سازندگان بیشتری به این کیت ساخت دسترسی پیدا می‌کنند و نتیجه آن، افزایش فاصله میان دو کنسول خواهد بود. در حال حاضر کنسول Xbox One دستگاهی قابل قبول است گرچه عمر آن به پایان رسیده است اما کنسول Xbox One X در ابتدای راه خود قرار دارد.

مطمئناً وقتی سازندگان با عملکرد کنسول Xbox One X آشنا شوند، تمایل بیشتری به ساخت بازی‌های خود برای آن خواهند داشت؛ این احتمال نیز وجود دارد که شرکت مایکروسافت با گذشت زمان، ضرورت اجرای بازی‌های Xbox One X را برروی Xbox One بردارد.

فرشاد | اخبار | 26/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.