نویسنده: فرشاد پنج شنبه، 04 آبان 1396
ساعت 22:24

بازی‌های سبک ترسناک با چه مشکلاتی روبرو هستند؟

5 از 5

زاک ویلسون از مشکلات ساخت بازی‌های ترسناک می‌گوید

استودیوی «ویسرال گیمز» (Visceral Games) حدود دو هفته پیش توسط شرکت «الکترونیک آرتز» (EA) بسته شد. نام این استودیو از زمان عرضه بازی Dead Space بر سر زبان‌ها افتاد. ساخت و عرضه دو دنباله این بازی تحت نام‌های Dead Space 2 و Dead Space 3 بازخوردهای منفی را از سوی طرفداران در پی داشت؛ چراکه آن‌ها معتقد بودند راهی که سازندگان این مجموعه بازی در پیش گرفته‌اند، سبک آن را بجای ترسناک به اکشن تبدیل کرده است. اکنون «زاک ویلسون» (Zach Wilson) به عنوان طراح ارشد پیشین استودیوی ویسرال گیمز جزئیاتی را در مورد پروسه ساخت بازی‌هایی در سبک ترسناک ارائه نموده است. ویلسون گفت:

ساخت بازی‌هایی در سبک ترسناک بطور معمول نیاز به هزینه زیادی دارد و فروش آن‌ها سخت است. بازخوردهای مردم به ما نشان داد که آن‌ها عاشق بازی Dead Space هستند اما آن‌ها قصد خرید آن را نداشتند چون بسیار ترسناک بود. شما نمی‌توانید بازی را در بازاری بفروشید که همه خواستار آن هستند اما قصد خرید آن را ندارند. روندی که الکترونیک آرتز برای پیش‌بینی بازار، تنظیم بودجه و بررسی موفقیت در اختیار دارد، فوق العاده مبهم است و منجر به نااُمیدی سازندگان می‌شود.

زاک ویلسون پیش از این اعلام کرده بود که بودجه ساخت بازی Dead Space 2 شصت میلیون دلار بوده است.

فرشاد | اخبار | 26/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.