نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 26 مهر 1396
ساعت 19:58

فروش بازی Dead Space 2 کمتر از حد انتظار بوده است

0 از 5

کارکنان اسبق استودیوی ویسرال گیمز از مشکلات ساخت بازی Dead Space 2 می‌گویند

در ادامه بسته شدن استودیوی «ویسرال گیمز» (Visceral Games) توسط شرکت الکترونیک آرتز و انتقال پروژه ساخت بازی Star Wars آن‌ها به استودیوی EA Vancouver، جزئیات جدیدی در مورد مشکلات این استودیو به اشتراک گذاشته شد.

Zach Wilson به عنوان طراح مراحل اسبق این استودیو که اکنون در بتسدا کار می‌کند، در ارتباط با بازی Dead Space 2 و بودجه 60 میلیون دلاری آن جزئیاتی ارائه کرد. این بازی 4 میلیون نسخه فروش جهانی داشته است.

Wilson اعلام کرد که الکترونیک آرتز بدنبال بودجه بالاتری برای ساخت بازی Dead Space 2 بوده است اما نتیجه کلیه تلاش‌های آن‌ها 60 میلیون دلار شده است. در کنار Wilson، کارگردان بازی یعنی Scott Warner اعلام کرد با آنکه ویسرال گیمز بدنبال ساخت بازی فوق العاده‌ای بوده است اما در نهایت بدلیل فشارهایی که تحت کنترل آن‌ها نبوده است، شکست خورده‌اند. Warner اکنون به عنوان سرپرست طراحان در Oclus VR کار می‌کند. براساس گفته‌های او وضعیت آن‌ها بقدری پیچیده بوده است که تنها نمی‌توان الکترونیک آرتز را سرزنش کرد.

با آنکه بازی Star Wars استودیوی ویسرال گیمز که با اسم رمز Ragtag تحت ساخت قرار داشت لغو نشده است اما تحت تغییرات قابل توجهی قرار گرفته است. این بازی توسط «ایمی هنیگ» (Amy Hennig) کارگردانی می‌شد و ناشر بازی اعلام نمود که از او خواسته‌اند تا در مورد آینده تصمیم بگیرد.

فرشاد | اخبار | 18/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.