نویسنده: پدرام پورامامعلی چهارشنبه، 26 مهر 1396
ساعت 20:18

نماد کنفرانس E3 تغییر خواهد کرد

0 از 5

پس از ۲۰ سال کنفرانس E3 از یک لوگوی جدید استفاده خواهد کرد

پس از گذر بیش از ۲۰ سال، سرانجام لوگوی E3 تغییر کرده است. از سال ۲۰۱۸ کنفرانس E3 از لوگوی جدیدش استفاده خواهد کرد. نمایشگاه سرگرمی‌های الکترونیک (E3) در سال بعد برای اولین بار در تاریخش از یک لوگوی جدید استفاده خواهد کرد.

این نشان در ‌مقایسه با لوگوی قبلی بسیار بهتر است و با طراحی مدرن لوگوها هم راستا است. از همه مهمتر اینکه لوگوی جدید حس قدیمی بودن را القا نخواهد کرد. انجمن سرگرمی‌های نرم افزاری (ESA) که از سال ۱۹۹۵ هرساله  کنفرانس E3 را سازماندهی کرده است، درباره‌ی لوگو گفته است که:

طرح و ترکیب رنگ‌ها مشابه قبل است اما لوگوی جدید برای عملکرد هوشمندانه‌تر و همسو شدن با اپلیکیشن‌های مدرن دیجیتالی به روزرسانی شده است.

تاریخ برگزاری کنفرانس E3 در سال آینده از تاریخ ۱۲ الی ۱۴ ژوئن (۲۲ الی ۲۴ خرداد ماه) ۲۰۱۸ است. و مطابق معمول در سالن مرکز گردهمایی شهر لس آنجلس اجرا می‌شود. تا سال ۲۰۱۹ کنفرانس E3 در همین مکان برگزار خواهد شد و در همان موقع مذاکراتی انجام می‌شود تا برگزارکنندگان تصمیم بگیرند که E3 سال ۲۰۲۰ در کجا اجرا شود. ESA تخمین زده است که تعداد غرفه‌داران و بازی‌هایی که نمایش داده می‌شوند در E3 2018 نسبت به E3 2017 افزایش خواهد یافت. در سال ،ذشته بیش از ۳۰۰ غرفه حدود ۲۰۰۰ بازی را برای بازدید‌کنندگان در معرض نمایش گذاشتند.

سال گذشته به لطف اینکه کنفرانس برای اولین بار برای عموم آزاد بود افزایش قابل توجهی در تعداد بازدیدکنندگان را تجربه کرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.