نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

گیم‌اسپات نیز از یک رویداد دیجیتال جایگزین E3 میزبانی می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ رسانه گیم‌اسپات نیز قرار است در بازه زمانی رویداد لغو شده E3 2020، میزبان یک رویداد گیمینگی دیجیتال و خیریه باشد.

برای بسیاری از بازیکنان بازی‌های ویدیویی، نزدیک شدن به ماه ژوئن به معنی شمارش معکوس تا شروع رویداد E3 است؛ جایی که یک هفته کامل از رونمایی‌ها، دموها، نمایش تریلرها، مصاحبه و ... پیرامون عناوین جدید صورت می‌گیرد و با استقبال گسترده و بازدید جهانی هم مواجه است. سال ۲۰۲۰ اما بحران شیوع ویروس کرونا تحولات زیادی را ایجاد کرد که درنهایت باعث لغو رویداد امسال E3 هم شد. لغو شدن این رویداد جدای از بازیکنان، خبر بسیار بدی برای بازیسازان و ناشران نیز هست و آن‌ها یک فرصت بزرگ برای نمایش کارها و پروژه‌های خود را از دست می‌دهند. از همین رو هست که تاکنون چند رسانه از جمله IGN، خبر از برگزاری رویدادهای جایگزین ولی به صورت آنلاین و دیجیتال دادند تا ناشران از این پلتفرم‌ها برای نمایش بازی‌های جدید استفاده کنند. در همین ارتباط، اخیرا Gamespot نیز اعلام کرده که قصد برگزاری رویداد جایگزین برای E3 را دارد.

با توجه به اطلاعیه اخیر Gamespot، این رسانه قرار است در ماه ژوئن اقدام به برگزاری یک رویداد گیمینگی جایگزین برای E3، با عنوان «Play For All» کند. این رویداد که به صورت کاملا دیجیتالی و آنلاین، و به صورت استریم پخش می‌شود، قرار است با پشتیبانی بسیاری از ناشران و بازیسازان از جمله 2K Games، CD Projekt Red، Deep Silver، Amazon Games، Bethesda، Devolver Digital، Google Stadia، Larian Studios، Mythical Games، Bandai Namco، Perfect World Entertainment، Sega و Square Enix نیز همراه باشد. این رویداد گرچه توسط مجریان و اعضای رسانه گیم‌اسپات برگزار می‌شود، ولی اشخاصی از Giant Bomb و Metacritic نیز در برگزاری آن همکاری می‌کنند.

پیرامون رویداد، همچنین گفته شده که درآمدهای کسب شده از آن نیز به صورت خیریه جمع‌آوری می‌شوند و قرار است به صورت مستقیم برای مبارزه با ویروس کرونا صرف شوند. گیم‌اسپات البته هنوز زمان دقیق برگزاری Play For All را اعلام نکرده است، با این حال اشاره شده که این شامل چند هفته محتوای لایواستریم گیمینگی خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.