نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 11 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

یوبی‌سافت رسما بازی Assassin’s Creed Valhalla را تایید کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت شب گذشته با همکاری یک طراح هنری به نام BossLogic، رسما بازی Assassin’s Creed Valhalla را تایید کرد.

پس از گزارش‌های اولیه، یوبی‌سافت سرانجام در شب گذشته از بازی بعدی سری اساسینز کرید یعنی «Assassin’s Creed Valhalla» رونمایی کرد. در این رونمایی که در نوع خود به شکل ابتکاری انجام شد، طراح هنری معروف یعنی BossLogic که پیش از این سوابق زیادی در خلث تصاویر هنری حرفه‌ای داشته، به مدت چند ساعت و به صورت زنده و استریم، طرح هنری مخصوص این بازی را خلث کرد که در تصویر کاور همین خبر دیده می‌شود. این طراحی، همان‌طور که اشاره شد به مدت چند ساعت درحال انجام بود و به شکل لایواستریم نیز پخش می‌شد. در پایان، مشخص شد که نام بازی بعدی سری Assassin’s Creed Valhalla است و مطابق اکثر گمانه‌زنی‌ها و درزهای اطلاعاتی که در طول چند ماه اخیر وجود داشت، وقایع بخش تاریخی بازی در دوره زمانی وایکینگ‌ها جریان خواهد داشت. در انتهای این لایواستریم، تایید شد که اولین تریلر بازی نیز قرار است در 30 آوریل (عصر امروز ساعت ۷:۳۰) منتشر شود.

براساس طرح هنری که BossLogic آن را با جزئیات فراوان خلق کرد، در سمت چپ دریای یخی با حضور کشتی‌های وایکینگی و در سمت راست نیز خشکی دیده می‌شود که با توجه به لباس جنگجویان و معماری قلعه تخریب شده، به نظر به دوره اروپای قرون وسطی مربوط است. در میانه تصویر نیز ظاهرا شخصیت اصلی بازی دیده می‌شود که سلاح در دست او یک تبر، با حکاکی لوگوی مخصوص گروه اساسین‌ها دیده می‌شود؛ موضوعی که می‌تواند نشان‌دهنده بازگشت کامل این گروه به متن داستان یک بازی Assassin’s Creed پس از دو بازی اخیر باشد. گفتنی است که گروه اساسین‌ها به شکل شناخته‌شده در این سری، در هر دو بازی Odyssey و Origins غایب بودند. این بازی تاکنون فقط به همین شکل تایید شده و به زودی با یک تریلر رسما رونمایی می‌شود.

سری Assassin's Creed که در سال ۲۰۱۹ شاهد عرضه نسخه جدید نبود، از سال ۲۰۱۷ و با بازی Origins دچار تحولات عمیقی شد. آن بازی که وقایع دوره تاریخی آن در مصر باستان جریان داشت، بیش از هر زمان دیگری در این سری از المان‌های نقش‌آفرینی یا RPG استفاده کرد که شامل دریافت و پیگیری تعداد زیادی مراحل به صورت کوئست، امتیاز تجربه و ... بودند. این استراتژی در بازی سال بعد یعنی Odyssey به آخرین سطح تکامل رسید و این بازی رسما یک تجربه کامل نقش‌آفرینی با امکان انتخاب دیالوگ و مسیرهای داستانی/پایان‌بندی متفاوت بود که براساس نحوه بازی بازیکن متغیر بودند. این تحولات گرچه به شکل خوبی پیاده‌سازی شده و استقبال گسترده‌ای را در پی داشت، ولی طرفداران زیادی نیز بودند که از تغییرات جدید ابراز نارضایتی می‌کردند. باید دید که یوبی‌سافت در بازی Valhalla از مسیر جدید و تبدیل سری به یک مموعه نقش‌آفرینی پیروی می‌کند یا به عناصر سنتی‌تر این سری بازمی‌گردد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.