نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 04 آبان 1396
ساعت 13:49

Harvest Moon: Light of Hope ماه آینده برای PC عرضه می‌شود

0 از 5

Harvest Moon: Light of Hope ماه آینده برای PC عرضه خواهد شد و نسخه‌ی کنسولی در ابتدای سال ۲۰۱۸ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد

کمپانی Natsume اعلام کرده است که Harvest Moon: Light of Hope در تاریخ ۱۴ نوامبر (سه‌شنبه ۲۳ آبان) از طریق شبکه‌ی Steam برای PC عرضه خواهد شد. نسخه‌های PS4 و Switch نیز در ابتدای سال ۲۰۱۸ در دسترس بازیکنان قرار خواهند گرفت.

این اولین باری است که برند Harvest Moon بر روی PC منتشر خواهد شد که این قضیه با توجه به تعداد مخاطبان سری، تعجب برانگیز است.

Harvest Moon: Light of Hope بازیکنان را به یک شهر بندری کوچک می‌برد که پس از وقوع یک طوفان دچار خرابی‌های بسیار شده است. اکنون بازیکن وظیفه دارد که به شهروندان کمک کند تا شهر و فانوس دریایی را به یاری یکدیگر بازسازی کنند. در این راه بازیکنان قادر خواهند بود به پرورش محصولات و دامداری بپردازند و مواد اولیه برای ساخت آیتم‌های مختلف را جمع‌آوری کنند. ویژگی‌های دیگر مانند شروع کردن یک زندگی خانوادگی و دوست شدن با افراد جدید نیز وجود دارد.

هیرو ماکه‌آوا رییس و مدیرعامل Natsume پیرامون روند تولید بازی جدیدشان گفت:

بواسطه‌ی تلاش‌های سخت تیممان، روند توسعه و ساخت Harvest Moon: Light of Hope جلوتر از برنامه‌ی تعیین شده پیش رفت، این به ما اجازه داد که بتوانیم بازی رو زودتر برای کاربران PC عرضه کنیم. ما از ساخت یک بازی کاملا جدید که سالگرد ۲۰ سالگی Harvest Moon را جشن می‌گیرد بسیار لذت بردیم، مهمتر از آن بالاخره و برای اولین بار این فرنچایز برای PC نیز عرضه خواهد شد، چیزی که طرفداران خیلی وقت پیش درخواستش را داشتند!

یک ویژگی جدید در Harvest Moon: Light of Hope این است که بازیکنان می‌توانند ساختمان‌های شهر را تعمیر کنند که این امر خود موجب باز شدن فروشگاه‌ها، کارکترها، ابزار و زمین‌های کشاورزی جدید می‌شود.

در ادامه ۳ اسکرین شات از بازی را مشاهده می‌کنید:

 

Harvest moon light of hope screen shots

 

Harvest moon light of hope screen shots

 

Harvest moon light of hope screen shots

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.