نویسنده: امیر قنواتی چهارشنبه، 29 آذر 1396
ساعت 17:05

رویداد‌ اختصاصی Assassin's Creed Origins آغاز شد

0 از 5

خود را برای نبردهای دشوار در Assassin's Creed Origins آماده کنید!

همانطور که انتظار داشتیم رویداد‌ اختصاصی این بازی با نام "Trials of the Gods" شروع شده است و تا سه شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. این فرصت خوبی برای بازیکنان است تا بتوانند قدرت خود را با سرعت بیشتری در بازی افزایش دهند.

در این رویداد که در بازه زمانی محدودی برگزار خواهد شد، سه غولآخر (Boss Fight) یا همان خدا با نام‌های Anubis، Sobek و Sekhmet وجود دارد که در صورت شکست‌دادن آن‌ها، لباس‌ها و اسلحه‌های مخصوصی دریافت خواهید کرد. باید توجه کنید که این دشمنان بسیار قوی بوده و دارای هوش مصنوعی بالایی هستند و اغلب بازیکنان قبل از اتمام کامل مراحل خواهند مرد؛ پس در صورتی که تازه بازی را آغاز کرده‌اید، شانس چندانی نخواهید داشت! خوشبختانه یوبیسافت این رویداد را تا سه‌شنبه هفته آینده باز گذاشته است و در نتیجه شما فرصت کافی برای قوی کردن خود را خواهید داشت.

قابل ذکر است که اگر قبلا شما هر سه خدا را شکست‌داده‌اید، باز هم باید با آن‌ها مبارزه کنید و در صورت کشتن یک خدا، یکی از چهار ست اسحله Anubis را که تاکنون به دست نیاورده‌اید دریافت خواهید کرد. پس برای هر خدا یک ست را به دست خواهید آورد. در نهایت نیز هنگامی که همه‌ خدایان را کشتید مجموعه‌ی کامل زیر را دریافت خواهید کرد:

  • Conductor of Souls (Sword)
  • Was Scepter (Scepter)
  • Tomb Protector (Shield)
  • Scales of Truth (Warrior Bow)

هنگامی که هر چهار ست را کامل به دست آوردید، سرانجام بازی، لباس مخصوص Anubis را به شما خواهد داد. 

همچنین یوبیسافت چالش دیگری را نیز برگزارکرده است که اگر خدایان تعداد ضربه‌های مشخص شده را در هر پلفترم دریافت نمایند، هر بازیکن که سهمی داشته است، شمشیر بسیار زیبای Sunslayer را دریافت خواهد کرد. این تعداد ضربه شامل 275000 برای PS4 و 175000 برای Xbox One و 75000 برای PC خواهد بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.