نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 29 آذر 1396
ساعت 18:00

عنوان جدیدی از مجموعه بازی Zelda هم اکنون در دست ساخت قرار دارد

5 از 5

شرکت نینتندو در حال کار بر روی عنوان جدیدی از مجموعه بازی The Legend of Zelda است

Eiji Aonuma به عنوان تهیه کننده‌ی مجموعه بازی The Legend of Zelda اخیراً تایید کرد که تیم او در حال ساخت عنوان جدیدی از این فرانچایز است؛ Aonuma هیچگونه اطلاعات دیگری از این عنوان جدید به اشتراک نگذاشت و حتی نمی‌دانیم که این عنوان، برای تلفن‌های همراه در دست ساخت قرار دارد یا برای کنسول‌ها یا برای هر پلتفرم دیگری.

ساخت عنوان جدیدی از مجموعه بازی The Legend of Zelda چندان هم دور از انتظار نبود چراکه این مجموعه، یکی از پروفروش‌ترین فرانچایزهای شرکت نینتندو بوده است.

عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild جدیدترین بازی از فرانچایز The Legend of Zelda است که امتیاز 10 از 10 را از بازی‌مگ بدست آورد؛ طه رسولی در نقد و بررسی این بازی نوشت:

آخرین نسخه از مجموعه‌ی افسانه‌ی زلدا تغییر بسیار زیادی نسبت به بازی‌های قبلی خودش داشته و به کلی سبک Open World‌ را متحول کرده است. دنیای بسیار بزرگ و آزادی عمل بی‌سابقه‌ای که در این بازی دارید برای‌تان تجربه‌ای به‌یادماندنی خلق خواهد کرد. بعد از بازی کردن زلدا تازه متوجه می‌شوید که بازی‌هایی که تا به حال به اسم Open World بازی می‌کرده‌اید شوخی‌ای بیش نبوده‌اند!

در اخبار مرتبط با عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild، در پایان مراسم TGA امسال شاهد عرضه‌ی دومین بسته‌ی الحاقی این بازی به نام Champions’ Ballad بودیم.

فرشاد | اخبار | 20/12/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.