نویسنده: قاسم ممتاز دوشنبه، 25 ارديبهشت 1396
ساعت 11:18

برنامه ریزی نینتندو برای انتشار The Legend of Zelda برای اسمارت فون‌ها

4 از 5

نینتندو برنامه هایی برای گسترش The Legend of Zelda بر روی اسمارت فون‌ها و تلفن‌های هوشمند دارد.

بنا به گزارش وال استریت ژورنال، نینتندو در راستای توسعه ی بخش مربوط به تولید محتوا برای تلفن های هوشمند این کمپانی، و با توجه به موفقیت چشمگیر آخرین شماره از سری زلدا با نام Breath of the Wild قصد دارد تا از موفقیت این سری در بازار تلفن های همراه هم استفاده کند.

البته هنوز مشخص نیست که برنامه ی نینتندو در این رابطه، عرضه ی شماره های پیشین این بازی بر روی بستر تلفن های هوشمند است یا بطور کلی قرار است تا پروژه ای شبیه به ماریو ران را پیاده سازی کند.

بعنوان یک کاربر سرگرمی‌های مربوط به تلفن های هوشمند ترجیح می‌دهم که نینتندو برای دومین حالت ذکر شده برنامه ریزی کرده باشد. هنوز از جانب نینتندو در این رابطه تایید یا تکذیبی انجام نشده با این وجود منبعی که خبر را منتشر کرده، یکی از افراد معتبر و وابسته به این شرکت است. لازم به توضیح است که نینتندو در این زمینه قرار است اپلیکیشنی تحت عنوان Zelda app منتشر کند. تاریخ عرضه ی این اپلیکیشن، بعد از عرضه ی بازی Animal Crossing بر روی تلفن های هوشمند، یعنی در پائیز یا زمستان 2016 اعلام شده است.

علاوه بر این، وال استریت ژورنال به برنامه‌ریزی کمپانی سازنده ی Pokémon بر روی ساخت عنوانی جدید در سبک بازی های کارتی، خبر داده که در این رابطه هم هنوز اعلام رسمی منتشر نشده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.