نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 24 ارديبهشت 1396
ساعت 12:42

تریلر محتوای اضافی Spark of Madness از بازی Dead by Daylight

4 از 5

در حال حاضر DLC جدیدی برای بازی ترسناک Dead by Daylight ارائه شده است. همانطور که می دانید این بازی هم اکنون فقط برای PC در دسترس می‌باشد و نسخه های PlayStation 4, Xbox One آن نیز به زودی عرضه خواهند شد.
DLC جدید بازی Dead by Daylight با عنوان Spark of Madness معرفی شده است که شامل یک قاتل جدید معروف به دکتر (Doctor) است. این قاتل جدید یعنی Doctor ، قبلاً یک پژوهشگر پزشکی در مقر محرمانه دولت بوده که از آزمایش های پیچیده ای برای استنطاق و بازپرسی استفاده می‌کرده است. کاراکتر Doctor در این بازی از روش شوک الکتریکی برای حمله به دیگر گیمرها استفاده می‌نماید و سلامت روانی و عقلی آنها را تحت تأثیر قرار می‌دهد. بعلاوه کاراکتر Doctor قادر است از حملات الکتریکی خود برای آسیب رساندن به مولدهای برق نیز استفاده نماید. طراحی این DLC جدید در یک مکان پیچیده مربوط به تأسیسات پزشکی به نام  Lery's Memorial Institute صورت گرفته است.
بعلاوه DLC جدید Spark of Madness یک بازمانده جدید به نام Feng Min را نیز به بازی اضافه کرده است. بازمانده Feng Min درواقع یک ورزشکار حرفه ای قدیمی است که می‌تواند مولدهای برق را سریعتر از دیگر کاراکترها تعمیر کند و با استفاده از حس قوی اش، محل قاتل را تشخیص دهد.
Dead by Daylight عنوانی در ژانر ترسناک همراه با تلاش برای حفظ جان در مد چند نفره است که در اواسط سال 2016 برای Microsoft Windows عرضه شد و هم اکنون در دسترس می‌باشد. قرار است ورژن های PlayStation 4 و Xbox One این بازی هیجان انگیز و ترسناک نیز بزودی در تاریخ 23 ژوئن 2017 (2 تیر 1396) در سراسر دنیا عرضه شوند. Spark of Madness DLC هم اکنون با قیمت 7 دلار موجود می‌باشد. می‌توانید تریلر مربوط به Spark of Madness DLC را در اینجا مشاهده کنید:

م.حافظ | اخبار | 14/05/2017

ویدئو

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.