نویسنده: فرشاد دوشنبه، 24 مهر 1396
ساعت 03:49

بازی Borderlands 3 احتمالاً همواره یک بازی آنلاین نخواهد بود

0 از 5

احتمالاً بازی Borderlands 3 از ویژگی‌های یک بازی آنلاین کامل برخوردار نخواهد بود

بازی Borderlands همواره تجربه یک بازی آنلاین را در اختیار کاربران قرار داده است. در واقع می‌توان آن را به عنوان یکی از اولین بازی‌هایی دانست که از این مفهوم استفاده کرد که بعداً در بازی‌هایی نظیر Destiny و The Division فراگیر شد اما بازی Borderlands 3 الزاماً یک بازی آنلاین پایدار نخواهد بود چراکه استودیوی سازنده آن یعنی «گیرباکس» (Gearbox) اخیراً جزئیاتی در مورد ویژگی‌ها و مکانیزم‌های جدیدی ارائه نموده است که قصد دارند در این بازی از آن‌ها استفاده کنند.

رئیس استودیوی گیرباکس یعنی Randy Pitchford اخیراً در توییتر خود در پاسخ به یکی از طرفداران که در مورد تجربه آنلاین دائمی بازی Borderlands در کنار raid و loot سوال پرسیده بود اعلام کرد در حالی که از این ایده خوشش می‌آید اما همچنین بدنبال قرار دادن چیزی در بازی است تا مردمی که به قابلیت آنلاین علاقه‌ای ندارند نیز از آن لذت ببرند. او هیچ اشاره‌ای به بازی Borderlands 3 نکرد و محض اطمینان بهتر است که فکر کنیم بازی مد نظر او از فلسفه مشابه با بازی Borderlands برخوردار است.

در توییت دیگری، Pitchford تایید کرد که استودیوی گیرباکس در حال کار برروی چیزهای جدیدی است اما در حال حاضر قصد ارائه جزئیات زیادی را ندارد. احتمال می‌رود که این استودیو برروی هر چیزی که کار می‌کند، شامل دنباله‌ای از بازی Borderlands 2 نیز می‌شود.

در حال حاضر تاریخ عرضه‌ای برای بازی Borderlands 3 اعلام نشده است، در واقع این بازی هنوز بطور رسمی نیز معرفی نشده است اما سازنده، در دست ساخت بودن آن را تایید کرده است.

فرشاد | اخبار | 16/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.