نویسنده: فرشاد دوشنبه، 24 مهر 1396
ساعت 18:35

قابلیت جدیدی به ای‌شاپ نینتندو سوئیچ اضافه شد

0 از 5

ای‌شاپ نینتندو سوئیچ قابلیت جدیدی را در به‌روزرسانی اخیر بدست آورد

به‌روزرسانی اخیر ای‌شاپ نینتندو سوئیچ منجر به اضافه شدن قابلیت جدید و قابل توجهی به آن شد. این به‌روزرسانی منجر به اضافه شدن بخشی جهت مشاهده عناوین در دست فروش شده است.

این خبر توسط Nintendo Everything منتشر شد و بررسی صفحه آمریکا و استرالیایی ای‌شاپ نینتندو سوئیچ، گواه آن را تصدیق نمود. اگر به این صفحات مراجعه کنید با بخش جدید «Games On Sale» روبرو خواهید بود گرچه در حال حاضر شاهد عناوین زیادی در آن نیستیم. در ای‌شاپ آمریکا تنها دو بازی The Bridge و Infinite MiniGolf و در ای‌شاپ استرالیا علاوه بر دو بازی گفته شده شاهد بازی Unbox: Newbie's Adventure نیز هستیم. در حال حاضر ای‌شاپ سوئیچ از تعداد بازی‌های زیادی همچون فروشگاه PlayStation و Xbox Store برخوردار نیست و در نتیجه بصورت عادی در بخش Games On Sale شاهد بازی‌های کمی خواهیم بود.

دو فروشگاه Xbox و PlayStation به شما اجازه می‌دهند تا از طریق فیلترهایی، بازی‌ها را مرتب کنید، فیلترهای مشابهی نیز برای فروشگاه‌های مربوط به PC نظیر استیم و Origin به چشم می‌خورند. در بخش تازه اضافه شده به ای‌شاپ سوئیچ، شاهد فیلترهای Recent Releases ،Best Sellers ،Coming Soon و Enter Code هستیم.

قابلیت آنلاین نینتندو سوئیچ در حال حاضر بصورت رایگان ارائه می‌شود اما در سال 2018، خدمات آنلاین در ازای دریافت هزینه ارائه خواهد شد. براساس اعلام نینتندو، هزینه اشتراک ماهیانه آن‌ها 4 دلار و هزینه سالانه آن‌ها 20 دلار است. برای مقایسه، هزینه اشتراک Xbox Live Gold و PlayStation Plus بصورت سالانه 60 دلار است.

فرشاد | اخبار | 16/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.