نویسنده: پدرام پورامامعلی پنج شنبه، 27 مهر 1396
ساعت 11:45

Destiny 2 امروز برای ساعاتی از دسترس کاربران خارج خواهد شد

0 از 5

امروز سرورهای بازی Destiny 2 برای چند ساعت غیرفعال خواهند بود

بانجی دور بعدی ‌تعمیرات سرورهایش را اعلام کرده است. سرورها در روز پنچشنبه ۱۹ اکتبر (۲۶ مهر ماه) برای یک دوره‌ی ۴ ساعته غیر فعال خواهند بود.

بانجی از طریق یک پست در وبسایتش اطلاع داده است که تعمیرات سرورها از ساعت ۶.۳۰ بعد از ظهر امروز شروع خواهد شد که در این ساعت بازیکنان اجازه‌ی ورود به بازی را نخواهند داشت. از ساعت ۷.۳۰ بعد از ظهر نیز بازیکنانی که از قبل دربازی مشغول فعالیت بودند به صفحه‌ی عنوان منتقل خواهند شد. قرار است که تعمیرات در ساعت ۱۰.۳۰ شب به پایان برسد.

البته زمان‌های بالا قطعی نیست و مطابق معمول که در گذشته نیز رخ داده است ممکن ساعت‌های اعلام شده تغییراتی را داشته باشند. زمان تعمیرات ممکن است کمتر طول بکشد و یا حتی طولانی‌تر شود. پس از این تعمیرات بازیکنان قادر خواهند بود که آپدیت ۱.۰.۳.۵ را دانلود کنند.

در خبرهایی دیگر از Destiny 2، سطح سختی Prestige برای Leviathan Raid از ابتدای این هفته در دسترس کاربران قرار گرفت. و البته برخی بازیکنان آن را به سرعت به اتمام رساندند. همچنین قابلیت پری-لود برای کسانی که Destiny 2 را برای PC پیش خرید کرده‌اند فعال شده است. این عنوان در تاریخ ۲۴ اکنبر (سه‌شنبه دوم آبان ماه) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.