نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 28 مهر 1396
ساعت 14:09

کنترلر جدید PS4، دسته‌ی کوچکتر و سیم دار پلی‌استیشن 4 در راه است

4 از 5

نوع جدیدی از کنترلر PS4 با ظاهری شبیه به دسته‌های کنسول های نسل 4 و 5 برای دست‌‌های ظریف‌تر و کوچکتر بزودی عرضه می‌شود

بعد از معرفی Pro Controller برای PS4 در سال گذشته، اینبار نوع جدیدی از کنترلرهای سیم‌دار با ظاهری متفاوت از خانواده‌ی کنترلرهای پلی‌استیشن و با شمایلی شبیه به دسته‌های NES ساخته شده که در تعطیلات امسال روانه ی بازار خواهد شد.

کمپانی Hori که با لایسنس رسمی از جانب سونی این نوع از کنترلر را طراحی نموده، مخاطب این دسته‌ها را کاربرانی با دست‌های ظریف‌تر، بخصوص کاربران کم سن و سال‌تر در نظر گرفته. این کنترلر جدید که 40 دلار کانادا ( تقریبا 30 دلار آمریکا ) قیمت گذاری شده، از نظر اندازه، 40 درصد کوچکتر از کنترلرهای فعلی PS4 است. از قابلیت شوک ( رامبل ) پشتیبانی نمی‌کند و بخش لمسی (تاچ پد) از کنترلر حذف شده است.

در مواردی که به تاچ پد نیاز باشد، آنالوگ‌های چپ و راست، وظیفه‌ی تاچ پد را برعهده خواهند گرفت. سیم این کنترلر 3متر طول دارد که در نتیجه محدودیتی برای فاصله از کنسول برای کاربر ایجاد نخواهد کرد. در حال حاضر تنها انتشار این نوع از کنترلر برای بازار آمریکا و کانادا در نظر گرفته شده و سونی برنامه‌ای برای عرضه‌ی جهانی آن اعلام نکرده. انتظار می‌روند که آپدیت بعدی PS4 قابلیت پشتیبانی از این کنترلر و همینطور کنترلرهایی از این دست که فاقد بخش لمسی هستند به دستگاه اضافه کند.

ps4 mini wired gamepad 1

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.