نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 06 آبان 1396
ساعت 22:22

خلاصه‌ای از تغییرات Rainbow Six Siege پس از آخرین آپدیت

0 از 5

پس از ارائه‌ی آپدیت نیم فصل برای عنوان Rainbow Six Siege عملکرد اپراتور کپکن نسبت به گذشته متفاوت شده است

یوبیسافت اخیرا جدیدترین به‌روزرسانی برای عنوان Rainbow Six Siege را عرضه کرده است. این آپدیت یک پچ مربوط به تعمیرات میان‌فصلی است. به این معنا که توسعه ‌دهند‌گان بجای ارائه‌ی محتوای کاملا جدید، تغییراتی شامل بالانس کردن بازی، بهبود گیم‌پلی و برطرف نمودن باگهای بازی ایجاد کرده‌اند. برخی از این اعمال بسیار مشهودند از جمله تغییراتی که بر روی کپکن اپراتور روسی اعمال شده است و عملکردش را تحت تاثیر قرار داده.

گجت کپکن به او این توانایی را میداد که بر روی درها و پنجره‌ها تله‌های انفجاری نصب کند، اما بازیکنان با این تهدید آشنا شده بودند و کپکن به یک اپراتور منفعل تبدیل شده بود. دشمنان با شناسایی محل تله‌ها و از بین بردنشان تاثیر کپکن در بازی را کمرنگ کرده بودند. هرچند در این بین، مهاجمین هنوز هم نسبت به این تله‌ها آسیب‌پذیرند اما قرار نبود تاثیر کپکن تا این حد کمرنگ باشد. با آپدیت جدید، سرعت جابجایی کپکن بیشتر شده و لیزر تله‌هایش پس از قرارگیری در محل نامرئی شده‌اند. در عوض این تله‌ها نسبت به قبل مرگباری کمتری دارند و اکنون بجای ۱۰۰ درصد، ۶۰ درصد دمیج به مهاجمین وارد می‌کنند. همچنین زره کپکن از ۳ واحد به ۲ واحد تقلیل یافته است.

یوبیسافت درباره‌ی تغییرات کپکن توضیحات زیر را ارائه کرد:

ما احساس کردیم که کپکن به این تغییر شدیدا نیاز دارد چون بازیکنان ماهر و با تجربه بجای اینکه با سرعت از درها و پنجره‌ها عبور کنند، براحتی لیزر تله‌ها را شناسایی می‌کردند و آنها را از بین می‌بردند. ما امیدواریم که بازیکنانمان استراتژی‌های جدیدی را ایجاد کنند و آنها را در کنار دیگر اپراتورهایی که قابلیت تله‌گذاری دارند بکار ببرند.

در این بین، اپراتور بلیتز نیز می‌تواند از این به بعد می‌تواند بدون پایین آوردن سپرش بدود، و اپراتور جدید، الا نیز با تغییراتی مواجه شده است. از تعداد مین‌های گیج‌کننده‌ی او یکی کم شده و لگد اسلحه‌اش، Scorpion SMG نیز شدیدتر شده است. اپراتور محبوب، یِیگر نیز یک ست الایت جدید دریافت کرده که Flying Ace نام دارد. یوبیسافت بسیاری از مشکلات مربوط به نتورک را برطرف کرده، همچنین تعداد بسیاری از باگها نیز فیکس شده‌اند. شما میتوانید جزییات کلی این پچ را در اینجا بخوانید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.