نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 07 آبان 1396
ساعت 13:51

تعداد کاربران بازی Raiders of the Broken Planet

0 از 5

تاکنون 500 نفر بازی Raiders of the Broken Planet را تجربه کرده اند

اپیزود اول و مقدماتی بازی Raiders of the Broken Planet در 22 سپتامبر 2017 (31 شهریور 1396) عرضه شد و از آن زمان تا کنون استودیوی Mercury Steam سخت مشغول کار بر روی اولین آپدیت اصلی و کاراکترهای جدید این بازی بوده اند. این آپدیت جدید یک سری تغییرات را به بازی اضافه می‌کند. بعلاوه استودیوی Mercury Steam اعلام کرده است که بیش از 500 کاربر تاکنون بازی Raiders of the Broken Planet را تجربه کرده اند.

اگرچه هنوز مشخص نیست که چه تعداد از این کاربرها بازی Raiders of the Broken Planet را خریداری کرده اند زیرا اپیزود مقدماتی Raiders of the Broken Planet رایگان است و مأموریت های بیشتر برای این بازی با فواصل منظمی به قیمت 9.99 دلار ارائه می‌شوند. اولین آپدیت اصلی و مهم برای این بازی شامل یک سری تغییرات خوب برای کسانی است که به تازگی تصمیم به تجربه اپیزود مقدماتی گرفته اند.

کسانی که Prologue یا همان بخش مقدماتی را دانلود کرده باشند از هم اکنون می‌توانند از امتیازات Character Points ، Faction Points و Gold برای قفل گشایی کاراکترهای جدید، ساخت سلاح ها و رونمایی بخش آموزشی استفاده نمایند. اینطور که گفته می‌شود Shae اسنایپر (تیرانداز اسنایپر) همچنان منحصر به خریداران مأموریت اول بازی یعنی Alien Myths است.

بازی Raiders of the Broken Planet عنوانی در ژانر اکشن ماجراجوئی آنلاین است که برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد. این بازی به صورت چندنفره (مولتی پلیر) طراحی شده است.

م.حافظ | اخبار | 29/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.