نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 07 آبان 1396
ساعت 11:55

مایکروسافت به کنسول Xbox One X بسیار خوشبین است

0 از 5

خوشبینی کمپانی مایکروسافت به سود حاصل از کنسول Xbox One X

مدیرعامل کمپانی مایکروسافت آقای Satya Nadella در بخشی از گزارش مالی 3 ماهه سوم سال 2017 از دیدگاه های این کمپانی در مورد صنعت بازی و انتظارات آنها برای افزایش سود صحبت کرد. آقای Satya Nadella اظهار داشت که «نوسان شبکه Xbox Live» یکی از بزرگ ترین تغییراتی بوده که در این کمپانی اتفاق افتاده است.

همچنین آقای Satya Nadella در مورد eSports و streaming صحبت کرد. او گفت:

«ما انتظارات و خواسته های بسیار زیادی از تجارت خود در صنعت بازی داریم و خواهان جذب افراد بیشتر و توسعه عملکرد خود هستیم. این موضوع اساساً دلالت بر تفکر دوباره در مورد نحوه سنجش مقدار پیشرفت ما در صنعت بازی دارد. درحالیکه ما همواره به نوآوری در زمینه کنسولها، PC و خدمات آنلاین ادامه می‌دهیم، شاهد فرصت های مهم دیگری در رابطه با eSports و streaming هستیم. در 20 درصد 3 ماهه سوم، رشد سوددهی خدمات و نرم افزار ما، پتانسیل اولیه این فرصت بزرگتر را منعکس می‌کند.»

طبق اظهارات مدیر مالی مایکروسافت آقای Amy Hood ، کمپانی مایکروسافت انتظار دارد که در سه ماه جاری (فصل آخر 2017) بخاطر عرضه کنسول  Xbox One X رشد سوددهی کلانی داشته باشد. باید منتظر ماند و دید که این کنسول قدرتمند تا چه حد موفق خواهد بود. همچنین آقای Amy Hood در مورد خدمات متعدد نرم افزاری از قبیل Xbox game pass و Mixer صحبت کرد؛ این دو سرویس «نتایج اولیه امیدبخشی» داشته اند.

در حال حاضر به نظر می‌رسد که مایکروسافت با تمرکز بر روی سازگاری زمینه ای و کراس-پلتفرمینگ قصد جذب جمعیت های گوناگونی از گیمرها را دارد.

م.حافظ | اخبار | 29/10/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.