نویسنده: فرشاد یکشنبه، 07 آبان 1396
ساعت 11:15

سازنده بازی Horizon: Zero Dawn از وضعیت بازی‌های تک نفره در بازار می‌گوید

5 از 5

سازنده بازی Horizon: Zero Dawn: بازی‌هایی نظیر ‌Horizon و Zelda ثابت کردند که عناوین تک نفره همچنان از جایگاه خوبی در بازار برخوردارند

اخیراً صحبت‌های بسیاری پیرامون بازی‌های تک نفره و کاهش تقاضای آن‌ها از سوی بازیکنان عنوان شده است، این در حالی است که یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های اخیر، بازی Breath of the Wild بوده است که بصورت تک نفره به بازار عرضه شد.

اکنون Tim Stobo به عنوان یکی از طراحان استودیوی «گوریلا گیمز» (Guerrilla Games) در نمایشگاه PAX استرالیا اعلام کرد که بازی‌هایی نظیر Horizon: Zero Dawn ،Zelda و Shadow of War نشان داده‌اند که عناوین تک نفره همچنان از جایگاه خوبی در بازار برخوردارند. Stobo اعلام کرد:

فکر می‌کنم که بازی Horizon ثابت کرد که آینده خوبی در انتظار بازی‌های تک نفره‌ای است که از کیفیت بالایی برخوردارند؛ بسته الحاقی Frozen Wilds بار دیگر این موضوع را ثابت می‌کند. ما متعهد به ارائه بهترین کیفیت ممکن به بازیکنان خود هستیم. شاید دیدگاه صنعت بازیسازی به بخش‌های دیگری معطوف شده باشد اما در استودیوی گوریلا تمرکز ما برروی روایت داستان‌های فوق العاده معطوف شده است.

Stobo در ارتباط با گسترش محبوبیت بازی‌های چند نفره گفت:

فکر می‌کنم که بهتر است به این موضوع از چشم انداز دیگری نگاه کنیم. ما با بازی‌هایی نظیر Destiny روبرو بوده‌ایم اما اگر به بهترین بازی‌های امسال نگاه کنیم، شاهد Horizon ،Zelda و Shadow of War هستیم. بازی‌های تک نفره فوق العاده‌ای وجود دارند.

فرشاد | اخبار | 29/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.