نویسنده: احسان ناخدا یکشنبه، 07 آبان 1396
ساعت 21:24

احتمالا هیدئو کوجیما در حال کار بروی یک تریلر جدید از Death Stranding است

0 از 5

آیا باید منتظر تریلر جدیدی از Death Stranding باشیم؟

از زمان معرفی Death Stranding و انتشار تریلر دوم آن، ما تاکنون هیچ چیزی از جزئیات بازی نشنیده‌ایم و حتی نمی‌دانیم چه زمانی بازی روانه بازار خواهد شد، و به همین خاطر، طرفداران هر روز منتظر انتشار اطلاعات جدید از بازی هستند. حالا باید این خبر را به شما بدهیم که احتمالا در آینده‌ای نزدیک اطلاعات تازه‌ای از بازی منتشر خواهد شد، چرا که بنظر می‌رسد هیدئو کوجیما با همکاری Ludvig Forsell در حال کار بر روی یک تریلر جدید از بازی است.

چندی پیش، هیدئو کوجیما چند تصویر از تجهیزات ویرایش و ضبط در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشت. شاید این موضوع در ظاهر ارتباط زیادی با تریلر جدید Death Stranding نداشته باشد، اما تاریخ ثابت کرده که هر بار هیدئو کوجیما عکسی از این گونه وسایل به اشتراک گذاشته، تریلر جدیدی از بازی‌هایش در دست ساخت بوده است. این اتفاق به مراتب برای Metal Gear Solid V رخ داده است.

کوجیما و فورسل تاکنون تجربه همکاری با یکدیگر را در عنوان Metal Gear Solid V داشته‌اند و حالا برای Death Stranding دوباره با یکدیگر همکاری می‌کنند. با این حال به نظر نمی‌رسد که تریلر یاد شده در کنفرانس Paris Games Week به معرض دید عموم گذاشته شود، اما مراسم VGA زمان مناسبی برای انتشار تریلر است.

ds new trailer

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.