نویسنده: پدرام پورامامعلی یکشنبه، 07 آبان 1396
ساعت 21:05

بروزرسانی بزرگ GTA V به مناسبت چهارمین سالگرد عرضه‌

4.5 از 5

راکستار چهارمین سالگرد عرضه‌ی GTA V را با رویداد مخصوص هالووین، وسایل نقلیه‌ی جدید و تخفیف‌های فراوان جشن میگیرد

در جدیدترین آپدیت عنوان Grand Theft Auto V که حجم بالایی خواهد داشت، تخفیف‌های زیادی در بازی به بازیکنان ارائه خواهد شد. این آپدیت عظیم برای هر سه پلتفرم اصلی ارائه خواهد شد. به منظور جشن گرفتن سالگرد ۴ سالگی، راکستار بر روی قیمت املاک و وسایل نقلیه‌ی زیادی تخفیف قرار داده، همچنین به مناسبت تقدیر از بازیکنان جوایز اتمام ماموریت‌ها را افزایش داده و یک مد جدید به نام Nightmarish برای هالووین معرفی کرده است.

مد جدید یک رقابت Last Man Standing است و هر بازیکن در آن فقط یکبار می‌تواند بمیرد. وقتی که زمان به اتمام برسد شما خواهید مرد مگر اینکه به اصطلاح، "خبر بد را به کس دیگری منتقل کنید". برای این کار شما باید فرد دیگری را بکشید. پول و RP که در پایان بدست می‌اورید تا ۶ نوامبر (دوشنبه ۱۵ آبان) دو برابر است.

همچنین با انجام ماموریت‌های Smuggler's Sell میزان RP و GTA$ که دریافت میکنید دو برابر خواهد بود. راکستار یک کادوی دیگر به مناسبت تولد بازی به بازیکنان تقدیم خواهد کرد. تا ۶ نوامبر (دوشنبه ۱۵ آبان) هر بازیکنی که وارد GTA Online شود ۴۰۰،۰۰۰ واحد پول بازی را دریافت خواهد کرد. این مبلغ بین روزهای ۶ تا ۱۳ نوامبر به حساب بازیکنان در Maze Bank واریز خواهد شد.

مثل همیشه به همراه این آپدیت یک وسیله‌ی نقلیه‌ی جدید اضافه خواهد شد. اینبار یک ماشین که به راکت‌انداز و مسلسل سنگین مجهز شده به بازی اضافه خواهد شد. همچنین با ارتقای ماشین می‌توانید موشک هم به تسلیحات آن اضافه کنید.

قیمت بسیاری از اسلحه‌ها، وسایل نقلیه و املاک تا ۳۰ درصد تخفیف را شامل شده‌اند. این تخفیف‌ها تا ۳۰ اکتبر بر قرار هستند.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.