نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 08 آبان 1396
ساعت 11:09

طراح انیمیشن اصلی Anthem این پروژه را ترک کرده است

0 از 5

به نظر می‌رسد که عنوان Anthem با مشکلاتی مواجه شده است زیرا طراح اصلی انیمیشن‌های بازی پروژه و BioWare را ترک کرده است

از زمانی که BioWare عنوان Anthem را در E3 2016 معرفی کرد همه‌ی ما نسبت به ماجراجویی بعدی این استودیو هیجان‌زده بودیم. اما به نظر میرسد که تیم سازنده یک عضو مهم را از دست داده‌اند. بنابر آنچه که در پروفایل LinkedIn آقای استیو گیلمور مشاهده میشود، این عضو تیم توسعه دهنده‌ی Anthem پروژه را ترک کرده است.

گیلمور به مدت ۱۷ سال در BioWare کار کرده است و در‌ پروژه‌های زیادی که توسط این استودیو ساخته شده دخیل بوده است. این عناوین شامل: The Knightx of the Old Republic، سه گانه‌ی Mass Effect، و Dargon Age: Inquisition میشوند. برای بازی Anthem او نقش مهمی داشت، طراح اصلی انیمیشن‌های بازی! بنابراین نبود وی کاملا به چشم خواهد آمد. اینکه ایا ترک کمپانی توسط گیلمور بر روی روند ساخت Anthem تاثیر گذاشته یا نه را هنوز نمی‌دانیم. گذر زمان به این سوال پاسخ خواهد داد. بهترین سناریو می‌تواند این باشد که وی بخش عظیمی از کارهایش را انجام داده و سپس پروژه را ترک کرده است.

البته واضح است که در روند ساخت هیچ عنوانی تمام فعالیت‌ها بر روی دوش یک نفر قرار ندارد، و ما هم امیدواریم که سازندگان جای خالی گیلمور را سریعا پر کنند. هنوز یک سال دیگر تا عرضه‌ی Anthem فرصت باقیست. پس BioWare زمان کافی برای بازگشتن به مسیر خواهد داشت. 

در مدت اخیر اخبار منتشر شده از جانب EA همگی دارای فضای منفی بودند، همانند بسته شدن ویسرال و خبری دیگر که حاکی از بی‌اهمیت بودن خواسته‌های بازیکنان در نزد EA بود. حال استعفای گیلمور نیز ادامه دهنده‌ی همین روند است.

Anthem در سال ۲۰۱۸ برای PS4، Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.