نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 08 آبان 1396
ساعت 15:34

تاپ10 پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان (31 مهر تا 6 آبان)

4 از 5

پرفروش‌ترین بازی‌های هفته گذشته انگلستان

هفته گذشته (میلادی) هفته ای بسیار مهم در تقویم عرضه بازی ها بود و بازی هایی چون Super Mario Odyssey ، Assassin's Creed Origins و Wolfenstein II: The New Colossus هر سه در یک روز یعنی 27 اکتبر 2017 (برابر با 5 آبان 1396) عرضه شدند. در این میان بازی فضای باز تاریخی استودیوی Ubisoft موفق شد تا رتبه اول را در جدول هفتگی فروش فیزیکی بازی ها در UK (بازه‌ی 22 تا 28 اکتبر 2017 برابر با 31 مهر تا 6 آبان 1396) به خود اختصاص دهد و پیروز میدان باشد.

پس از آن بازی Super Mario Odyssey در رتبه دوم این جدول قرار گرفته است و بر مبنای آمار فروش حاصله، عنوان Mario بزرگترین و موفق ترین عرضه برای کنسول Switch تاکنون بوده و براحتی بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild را مغلوب کرده است. همچنین اولین هفته عرضه بازی Odyssey به میزان قابل توجهی بهتر و موفق تر از هفته اول عرضه  همه بازی های  Wii U بوده است.

دیگر بازی مهم عرضه شده در هفته مذکور یعنی Wolfenstein II: The New Colossus رتبه چهارم از این جدول را به خود اختصاص داده و یک پله پایین تر از بازی FIFA 18 (رتبه سوم این جدول) قرار گرفته است. عنوان Gran Turismo Sport که در جدول فروش هفته گذشته در رتبه اول قرار داشت در جدول این هفته رتبه پنجم را کسب کرده است.

صدرنشینی بازی Assassin's Creed Origins چندان غافلگیر کننده نیست زیرا بازی های این سری همواره محبوب و موفق بوده اند. همچنین این بازی بر خلاف Super Mario Odyssey برای چند پلتفرم مختلف عرضه شده است. در نقد و بررسی های انجام شده در وبسایت gamespot به بازی Assassin's Creed Origins امتیاز 7/10 ، به بازی Wolfenstein II  امتیاز 9/10 و به بازی Super Mario Odyssey امتیاز 10/10 اعطا شده است.

هم اکنون می‌توانید فهرست کامل 10 بازی برتر پرفروش در هفته گذشته (میلادی) انگلستان را مشاهده کنید. در نظر داشته باشید که این جدول بر مبنای آمار فروش فیزیکی بازی ها تهیه شده و آمار فروش دیجیتالی را در بر نمی‌گیرد.

تاپ10 پرفروش‌ترین بازی‌های انگلستان بازه‌ی 22 تا 28 اکتبر (31 مهر تا 6 آبان)

1.    Assassin's Creed Origins
2.    Super Mario Odyssey
3.    FIFA 18
4.    Wolfenstein II: The New Colossus
5.    Gran Turismo Sport
6.    Grand Theft Auto V
7.    Destiny 2
8.    South Park: The Fractured But Whole
9.    Middle-earth: Shadow of War
10.    WWE 2K18

م.حافظ | اخبار | 30/10/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.