نویسنده: پدرام پورامامعلی سه شنبه، 09 آبان 1396
ساعت 19:46

Super Mario Odyssey دو میلیون نسخه فروخته است

0 از 5

نینتندو اعلام کرده است که عنوان Super Mario Odyssey تاکنون موفق به فروش ۲ میلیون نسخه‌ شده است

۵ روز از عرضه‌ی عنوان Super Mario Odyssey می‌گذرد و این عنوان موفق شده تاکنون ۲ میلیون نسخه‌ی بفروشد. نینتندو این خبر را در گزارش درآمد مالی خود به سرمایه‌گذاران اعلام کرده است.

در این گزارش که توسط تاتسومی کیمیشیما، رییس نینتندو ارائه شده نکات زیادی به چشم میخورد. کیمیشیما گفته است که نسخه‌ی کلاسیک SNES که ۲۹ سپتامبر وارد بازار شد نیز حدود ۲ میلیون واحد فروش داشته است.

همچنین عنوان Super Mario Run، بازی موبایلی که در دسامبر گذشته منتشر شد ۲۰۰ میلیون بار دانلود شده است. با این حال آقای کیمیشیما از این اتفاق به عموان یک موفقیت یاد نمیکند. وی‌ گفته است که نینتندو هنوز به میزان سود راضی کننده‌ای دست نیافته است. البته وی اعلام کرده که نینتندو با عرضه‌ی این بازی بر روی پلتفرم‌های موبایل نکات و شرایط بسیاری پیرامون عرضه و ساخت بازی برای تلفن همراه هوشمند را آموخته است.

همچنین نینتندو از سیاست خود برای عرضه‌ی کنسول‌های کلاسیک نیز پرده برداشته است. آنها به این امید بر روی SNES Classic سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا این کنسول که هزینه‌ی تولید بسیار پایینی دارد بتواند کسانی که تاکنون بازیهای ویدیویی را تجربه نکرده‌اند یا به صورت جدی بازی نمیکنند را به خرید Nintendo Switch ترغیب کند. کیمیشیما تایید کرد کنسول NES Classic که پس از تجربه‌ی فروش خوب در سال ۲۰۱۶، تولیدش متوقف شده بود در سال ۲۰۱۸ به خط تولید باز خواهد گشت.

در پایان این گزارش اعلام شده است که نینتندو برای تقاضای بازار در زمان خرید مردم برای تعطیلات آماده شده است. این نکته به این دلیل ذکر شده که اخیرا رییس بخش آمریکای نینتندو اعلام کرده بود که چرخه‌ی تامین محصولات این کمپانی در ماه مارس گذشته با کمبود مواجه شده بود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.