نویسنده: م.حافظ پنج شنبه، 11 آبان 1396
ساعت 14:57

تقاضا برای Xbox One X بسیار خوب بوده است

0 از 5

عملکرد بسیار خوب کنسول Xbox One X و هیجان مایکروسافت

ممکن است این سؤال در ذهن همه وجود داشته باشد که کنسول Xbox One X با توجه به قیمت 500 دلاری اش که قیمت چندان کمی نیست، چه شرایطی دارد و تاکنون عملکرد آن چگونه بوده است. اینطور که به نظر می‌رسد این کنسول جدید حداقل موفق شده انتظارات و توقعات کمپانی مایکروسافت را برآورده کند.

مدیر اجرایی شرکت مایکروسافت آقای Panos Panay در مصاحبه با منبع خبری CNBC اظهار داشته است که در حال حاضر تقاضا برای دستگاه Xbox One X «بسیار زیاد» است. این موضوع نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت برای عرضه این دستگاه بسیار هیجان زده بوده و به آن خیلی خوشبین است. آقای Panos Panay گفته است:

«من نمی‌خواهم در مورد آمار و ارقام دقیق آن صحبت کنم اما تاکنون تقاضا برای Xbox One X بسیار عالی بوده و ما از این موضوع خیلی هیجان زده هستیم. نمی‌خواهم Xbox One X را با کنسول های دیگر مقایسه کنم. چیزی که می‌خواهم بگویم این است که تقاضا و اشتیاق برای این دستگاه همان چیزی است که انتظار داشتیم و شاید حتی بیشتر از انتظار ما.»

نویسنده این مطلب معتقد است که Xbox One X در هنگام عرضه اش عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت. طرفداران Xbox به مدت یک سال منتظر عرضه آن بوده اند و البته تعطیلات آخر سال 2017 نیز بر روی روند فروش آن اثر مثبتی خواهد داشت. باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی می‌افتد.

م.حافظ | اخبار | 02/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.