نویسنده: پدرام پورامامعلی جمعه، 12 آبان 1396
ساعت 11:07

کمپین Call of duty: WW2 چقدر طول میکشد؟

4 از 5

مدت زمان مورد نیاز برای تمام کردن بخش تک‌نفره‌ی Call of Duty:WW2 تخمین زده شده است

زمان عرضه‌ی Call of Duty: WW2 تقریبا فرا رسیده است و سری CoD به زودی با بخش‌های مختلف بازمیگردد. در این قسمت بازیکنان در فضای جنگ جهانی دوم قرار خواهند گرفت و تمام مدهای بازی نیز دارای حال و هوای آن زمان خواهند بود. اکتیویژن به طور غیرمستقیم جزییاتی از قسمت داستانی  بازی منتشر کرده است. در این اطلاعات به یک سوال بسیار مهم پاسخ داده شده است. بخش داستانی Call of Duty: WW2 چقدر طول میکشد؟

خبرنگار گیم‌اسپات میگوئل کانسپسیون بخش داستانی بازی Call of Duty: WW2 را برای نقد انجام داده است. بر روی تنظیمات معمولی، حدودا ۶ ساعت زمان برای تمام کردن کمپین لازم است. در این محاسبات زمانی که پس از پایان بازی به تماشای لیست دست اندرکاران می‌نشینید محاسبه نشده است. این مدت زمان برای بخش تک‌نفره‌ی یک Call of Duty بسیار رایج است. پس کسانی که با این سری آشنا هستند با خواندن این خبر تعجب نخواهند کرد.

بخش داستانی Call of Duty: WW2 درباره‌ی سرباز رونالد رد دنیلز جریان پیدا می‌کند. دنیلز یک افسر جوان در ارتش ایالات متحده است. او به دسته‌ای تعلق دارد که در اولین موج درگیری در عملیات اشغال ساحل نرماندی ملقب به D-Day شرکت کردند. همچنین در کمپین سه همراه خواهید داشت: ترنر، مافوق دنیلز، زاسمن بهترین دوست دنیلز و استرن یک سرباز معمولی. 

Call of Duty: WW2 امروز برای PS4، Xbox One و PC عرضه میشود. همچنین از اولین DLC بازی در طول همایش Paris Games Week رونمایی شد. این DLC که Resistance نام دارد در تاریخ ۳۰ ژانویه ابتدا فقط برای PS4 و سپس یک ماه بعد برای Xbox و PC عرضه خواهد شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.