نویسنده: فرشاد شنبه، 13 آبان 1396
ساعت 23:06

کاهش قیمت بازی Star Wars Battlefront 2 یک ماه پس از عرضه

0 از 5

انتشار فیلم هشتم Star Wars منجر به کاهش قیمت بازی Star Wars Battlefront 2 خواهد شد

 شرکت الکترونیک آرتز تایید کرد که در زمان انتشار فیلم Star Wars Episode 8: The Last Jedi، بازی Star Wars Battlefront 2 با تخفیف بفروش خواهد رسید. «بلیک یورگنسن» (Blake Jorgensen) به عنوان مدیر ارشد مالی الکترونیک آرتز اعلام کرد:

در ارتباط با تخفیف‌ها باید توضیحی ارائه دهم تا چیزی را به اشتباه در مورد Black Friday ننویسید. پیش از Black Friday ما بازی Star Wars Battlefront 2 را عرضه خواهیم کرد پس به این مناسبت ما تخفیفی را برای این بازی در نظر نخواهیم گرفت گرچه این موضوع بدین معنی نیست که اگر فروشگاهی دوست داشته باشد، نمی‌تواند این بازی را به انتخاب خود با تخفیف ارائه کند.

همچون دفعه قبل که در زمان انتشار فیلم تخفیفی را بر روی قیمت بازی اعمال کردیم، اینبار هم تخفیفی خواهیم داشت. حتی ممکن است به مناسبت روز «شکرگزاری» (Thanksgiving) یا کریسمس هم شاهد ارائه تخفیفاتی برای این بازی باشید. این روشی است که صنعت بازیسازی همیشه در پیش گرفته است.

پس اگر بدنبال دریافت زودتر از موعد بازی Star Wars Battlefront 2 هستید، قادر خواهید بود تا با پرداخت 60 دلار به هدف خود دست یابید اما در غیر اینصورت، چند هفته منتظر بمانید و پس از کاهش قیمت بازی، آن را خریداری نمایید چراکه شرکت الکترونیک آرتز علاقه خود را برای انجام چنین کاری نشان داده است.

بازی Star Wars Battlefront 2 در تاریخ 17 نوامبر (برابر با 26 آبان ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است که «جمعه سیاه» (Black Friday) به آخرین جمعه ماه نوامبر گفته می‌شود و در آن فروشگاه‌های مختلف اقدام به کاهش قیمت محصولات خود می‌کنند.

فرشاد | اخبار | 04/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.