نویسنده: پدرام پورامامعلی دوشنبه، 15 آبان 1396
ساعت 12:05

کپکام با عرضه‌ی دو بازی برای سوییچ درامد زیادی کسب کرده است

0 از 5

کپکام اعلام کرده است که دو عنوان Monster Hunter XX و Ultra Street Fighter 2 اخیرا عملکرد خوبی در بازار داشتند

کپکام به تازگی درامد خود در 3 ماهه‌ی اقتصادی اخیر که پایانش 30 سپتامبر بود را اعلام کرده است. این آمار حاکی از وضعیت خوب این غول بازیسازی ژاپن دارند. در 3 ماه اخیر، درامد شاخه‌ی گیمینگ کپکام که Digital Contents نام دارد؛ در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 23 درصد افزایش داشته و به  20 بیلیون ین رسیده است. و این درحالیست که سود عملیاتی 3.8 بیلیون ین اعلام شده است که در مقایسه با سال گذشته 248.4 درصد افزایش یافته.

کپکام به طورمشخص عملکرد عنوان Monster Hunter XX که برای نینتندو سوییچ عرضه شد را بسیار قوی ارزیابی کرد. علاوه بر آن بازی Ultra Street Fighter II The Final Challengers را یک عنوان پر سروصدا و موفق نامید. کپکام همچنین به عرضه‌ی Marvel vs. Capcom Infinite برای PS4 و Xbox One و PC اشاره کرد اما برای علکرد این عنوان توصیف دقیقی نداشت که این، موضع کمپانی در قبال این بازی را مشخص نمی‌کند.

در ادامه کپکام اشاره کرده است که از فروش هر واحد Monstaer Hunter XX برای 3DS درامد بالایی دارد در حالیکه بازی آنلاین Monster Hunter Frontier Z در فروشش روندی رو به رشد را تجربه می‌کند. بازی موبایلی Monster Hunter Explore، به گفته‌ی کپکام همچنان محبوب است. همچنین کمپانی الام کرده است که درآمد حاصل از لایسنس‌ها به افزایش سودشان کمک کرده است.

در ادامه کپکام به وضوح اشاره کرد که عنوان Resident Evil 7 4 میلیون نسخه فروخته است. این عدد بسیار بالاست اما کماکان از آنچه کپکام انتظار داشت پایین‌تر است. به غیر از تمام چیزهایی که خواندید کپکام اطلاعات یا جدول دیگری در این گزارش مالی ارائه نکرده است.

کپکام یک کمپانی بزرگ است جدا از بخش گیمینگ، شاخه‌های دیگری نیز دارد. درامد کلی کپکام 33.7 بیلیون ین بوده است که نسبت به سال گذشته 17.6 درصد افزایش یافته است. همچنین خالص این کمپانی 3.4 بیلیون ین اعلام شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.