نویسنده: فرشاد یکشنبه، 14 آبان 1396
ساعت 23:38

سازنده بازی Anthem جزئیاتی را در مورد جعبه‌های لوت ارائه کرد

0 از 5

سازنده بازی Anthem در پاسخ به نگرانی‌های موجود پیرامون جعبه‌های لوت جزئیاتی را ارائه کرد

جعبه‌های لوت و «پرداخت درون برنامه‌ای» (Microtransaction) پدیده‌هایی هستند که روز به روز شاهد افزایش حضور آن‌ها در بازی‌های ویدئویی هستیم؛ به عنوان مثال می‌توان از دو بازی Middle-Earth: Shadow of War و Star Wars: Battlefront 2 نام برد که در آن‌ها قابلیت استفاده از جعبه‌های لوت قرار گرفته است و انتظار می‌رود که بازی‌های دیگری نیز چنین رویکردی را در پیش بگیرند.

Manveer Heir به عنوان یکی از سازندگان پیشین استودیوی «بایوور» (BioWare) اخیراً بر ضد سیاست‌های مالی شرکت الکترونیک آرتز جزئیاتی را ارائه کرده است؛ به گفته Heir، شرکت الکترونیک آرتز بجای ساخت یک بازی خوب، ترجیح می‌دهد تا تنها بر روی ساخت بازی سرمایه‌گذاری کند که بازده مالی بالایی داشته باشد.

Brenon Holmes به عنوان یکی از اعضای تیم سازنده بازی Anthem هم اخیراً جزئیاتی را از طریق سایت ردیت با طرفداران به اشتراک گذاشته است. Holmes در ابتدا اعلام کرد که حضور قابلیت جعبه‌های لوت در بازی Anthem موضوعی قطعی نیست و در حال مذاکراتی پیرامون آن هستند؛ او سپس به بازیکنان اطمینان داد که در تیم سازنده بایوور بازیکنانی حضور دارند و نظراتی را پیرامون سیاست‌های مالی با آن‌ها به اشتراک می‌گذارند.

براساس اعلام Holmes، آقای Heir عضو تیم سازنده بازی Anthem نبوده و هرگز بر روی این بازی کار نکرده است؛ بنابراین او در مورد سیاست مالی الکترونیک آرتز و بایوور پیرامون بازی Anthem هیچ اطلاعی ندارد.

پیش از این در مقاله جهانی عاری از تفکر جعبه‌های لوت به بررسی حضور جعبه‌های لوت در بازی‌های ویدئویی پرداخته شد.

فرشاد | اخبار | 05/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.