نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 15 آبان 1396
ساعت 15:05

میزان سود حاصل از بازی Call of Duty: WW2 تاکنون

0 از 5

سود بازی Call of Duty: WW2 و افزایش فروش نسخه کنسولی دیجیتال

همانطور که می‌دانید بازی Call of Duty: WW2 به تازگی در روز 3 نوامبر 2017 (برابر با 12 آبان 1396) عرضه شد. این بازی چهاردهمین بخش از فرنچایز معروف و پرطرفدار Call of Duty است.

طبق آمار و ارقام مربوط به فروش Call of Duty: WW2 در انگلستان، این بازی در مقایسه با بازی قبلی این سری یعنی Call of Duty: Infinity Warfare (عرضه شده در سال 2016) موفقیت چشمگیرتری داشته است. بر مبنای آمار مذکور، تعداد نسخه های فروخته شده بازی Call of Duty: WW2 حدود 57 درصد بیشتر از بازی Call of Duty: Infinity Warfare بوده و همچنین مقدار سود حاصله حدود 21 درصد بیشتر است.

بر مبنای گزارشات ارائه شده، تقریباً 57 درصد فروش این بازی بر روی PS4، حدود 42 درصد بر روی Xbox One و 1 درصد باقی مانده مربوط به نسخه PC است. با توجه به کاهش آمار فروش بازی Infinite Warfare در هفته اول عرضه اش در مقایسه با هفته اول فروش بازی Call of Duty: Black Ops 3 (عرضه شده در سال 2015)، امسال اتفاق خوبی برای کمپانی اکتیویژن افتاده است. در نظر داشته باشید که این گزارشات فقط بر مبنای آمار فروش فیزیکی است و فروش دیجیتالی در آن لحاظ نشده است. سازمان Games Industry International به این موضوع اشاره داشته که آمار فروش دیجیتالی نسخه های کنسولی به میزان قابل توجهی به طور سالیانه در حال افزایش است.

در حال حاضر بازی Call of Duty: WW2 برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows موجود است. این بازی نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است اما بهرحال یک سری مشکلات مربوط به سرور و شبکه دارد. برای مشاهده اولین تجربه‌ی بخش مولتی پلیر این بازی در بازی‌مگ به این آدرس مراجعه فرمایید.

م.حافظ | اخبار | 06/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.