نویسنده: م.حافظ دوشنبه، 15 آبان 1396
ساعت 16:12

خلاصه نقد و بررسی و امتیازات بازی Call of Duty: WWII

5 از 5

نمرات بازی Call of Duty: WWII از دید وبسایت‌های معتبر

بازی Call of Duty: WWII در روز 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396) عرضه شد و هم اکنون برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows در دسترس قرار دارد. در اینجا نمرات این عنوان از دید وبسایت های معتبر ارائه شده است.

در نقد و بررسی بازی Call of Duty: WWII در وبسایت خبری GameSpot امتیاز 9 از 10 اعطا شده است. همچنین در ادامه متن می‌توانید خلاصه نقد و بررسی ها و نمرات این بازی را از دید وبسایت های دیگر مشاهده کنید.

•    عنوان: Call of Duty: WWII
•    سازنده: استودیوی Sledgehammer
•    ناشر: کمپانی Activision
•    پلتفرم: PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows
•    تاریخ عرضه: 3 نوامبر 2017 (12 آبان 1396)
•    قیمت: 60 دلار ایالات متحده / 50 یورو / 100 دلار استرالیا
•    ژانر: شوتر اول شخص

وبسایت GameSpot: امتیاز 9 از 10

«اگر بخواهیم بازی های شوتری را که در منطقه European Theater جنگ جهانی دوم طراحی شده اند را بر مبنای نحوه نمایش و ترسیم روز شروع عملیات آن (D-Day) بسنجیم، آنگاه بازی Call of Duty: WWII بدون شک از لحاظ  طراحی و محتوا بسیار موفق است. حس راندن یک نیرو-بر و رسیدن به ساحل بیشتر از اینکه ترسناک باشد ناراحت کننده است زیرا در آن لحظه به این فکر می‌کنیم که سرانجام جان سالم به در بردیم درحالیکه بسیاری از دوستانمان نتوانستند. بازی Call of Duty: WWII بعنوان یکی از جامع ترین بخش های فرنچایز Call of Dutys ، به طور موفقیت آمیز از توانایی زیادی برخوردار است.»

وبسایت Game Informer: امتیاز 8.75 از 10

«در حالی که عملیات و کمپین بازی Call of Duty: WWII در ارائه یک داستان متقاعدکننده چندان موفق نبوده و کشتار و خونریزی بسیار گسترده آن، کسل کننده است اما از نظر بخش چندنفره (مولتی پلیر)، مرکز فعالیت اجتماعی جدید، و بخش های زامبی خوش درخشیده و همان تجربه ای را ارائه کرده که گیمرها خواستار آن بوده اند.»

وبسایت GamesRadar: امتیاز 4 از 5

«عملیات و کمپین بازی ثابت و به صورت یک سرگرمی یکنواخت است که البته بعضی قسمتها و لحظه های خیلی خوب دارد. گرچه تجربه کلی بازی Call of Duty: WWII خوب است. با توجه به بخش چندنفره (مولتی پلیر) متفاوت و لذت بخشی که این بازی دارد به طورکلی همه چیز متعادل است.»

وبسایت The Telegraph: امتیاز 4 از 5

«با وجود لحظه ها و قسمت های خوب و بد، بازی Call of Duty: WWII همواره از استاندارد بالایی برخوردار است. کاهش محبوبیت بازی های این سری در سال های اخیر یک مسئله چالش برانگیز برای ناشر این بازی ها یعنی کمپانی اکتیویژن بوده است و شاید بازی Call of Duty: WWII این موضوع را اثبات می‌کند که استودیوی Sledgehammer بسیار موفق بوده و مناسب این کار است.»

وبسایت Polygon: در حال انجام نقد و بررسی

وبسایت PC Gamer: در حال انجام نقد و بررسی

وبسایت GamesBeat: امتیاز 94 از 100

وبسایت Ausgamers: امتیاز 9 از 10

وبسایت PlayStation Lifestyle: امتیاز 9 از 10

وبسایت Attack of the Fanboy: امتیاز 4.5 از 5

وبسایت Hardcore Gamer: امتیاز 4.5 از 5

وبسایت Impulse Gamer: امتیاز 4.5 از 5

وبسایت CriticalHit: امتیاز 8.5 از 10

وبسایت EGM: امتیاز 8.5 از 10

وبسایت Multiplayer.it (Italian: امتیاز 8.5 از 10

وبسایت NZGamer: امتیاز 8.5 از 10

وبسایت Xbox Achievements: امتیاز 80 از 100

م.حافظ | اخبار | 06/11/2017
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.