نویسنده: پدرام پورامامعلی شنبه، 20 آبان 1396
ساعت 21:40

اطلاعات جدید درباره‌ی عنوان Vampyr

5 از 5

برای بازی Vampyr هیچگونه بسته‌ی الحاقی عرضه نخواهد شد و اگر بازی 1 میلیون واحد فروش داشته باشد سازنده دنباله‌ای برای آن خواهد ساخت

بازی بعدی سازنده‌ی عنوان Life Is Strange یک RPG به نام Vampyr است. استودیوی Dontnod Entertainment اکنون تایید کرده است که برای Vampyr هیچگونه بسته‌ی الحاقی عرضه نخواهد شد و حتی اگر فروش این بازی بسیار موفقیت آمیز باشد، سازنده ترجیح می‌دهد که بجای بسته‌ی الحاقی، دنباله‌ای برای آن بسازد.

سدریک لاگاریگ، رییس کمپانی Focus Home Interactive که قرار است ناشر Vampyr باشد در مصاحبه‌ای با MCVUK تایید کرده است که برای Vampyr هیچ DLC ساخته نخواهد شد و آنها برنامه‌ای برای انجام این کار ندارند. وی اضافه کرد که استودیوی Dontnod Entertainment برای تمام چیزهایی که می‌توان در جهان بازی Vampyr پیاده کنند، برنامه دارد.

این یک تجربه‌ی صرفا انفرادی است، ما برای DLC هیچ برنامهای نداریم. ما ترجیح میدهیم که در صورت مواجه شدن بازی با اقبال عمومی، به فکر ساخت یک دنباله برای آن باشیم. ما و Dontnod در حال حاضر ایده‌هایی داریم، در جهان خاصی که این بازی دارد کارهای شگفت انگیز فراوانی میتوان انجام داد.

این گفته‌ها نشانه‌ی خوبی محسوب می‌شود و به این معنیست که سازنده‌ی بازی قصد دارد تا یک بازی کامل را برای مخاطبان عرضه کند بجای آنکه برای بازیش انواع و اقسام DLC غیر رایگان بسازد.

لاگاریگ همچنین صحبت‌هایی پیرامون بودجه‌ی بازی انجام داده و همچنین درباره‌ی اینکه آیا Vampyr در میان عناوین AAA قرار می‌گیرد یا یک بازی ایندی محسوب می‌شود، شفاف سازی کرده است:

جهان بازی، زمینه و کیفیت بازی به ما اجازه می‌دهد که آن را در کنار عناوین بلاک‌باستر طبقه‌بندی کنیم. بازیکنان مشتاق یک تجربه‌ی جدید، اصیل و متمرکز هستند. بازیهای بلاک‌باستر همیشه در اولویت مخاطبان قرار دارند اما آنها همیشه به دنبال تجربه‌های جدید نیز هستند.

همچنین از نظر ناشر، اگر Vampyr پانصدهزار نسخه بفروشد یک عنوان سودده محسوب می‌شود و در صورت فروش 1 میلیونی، Dontnod Entertainment دنباله‌ای برای آن خواهد ساخت.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.