نویسنده: م.حافظ یکشنبه، 21 آبان 1396
ساعت 19:26

تأخیر در عرضه بازی‌های Bravo Team و The Inpatient دوربین PS Vr

0 از 5

بازی‌های Bravo Team و The Inpatient تاخیر خوردند

دیروز اعلام شد که دو بازی PlayStation VR با نام های Bravo Team و The Inpatient با تأخیر مواجه شده اند و عرضه آن ها به سال 2018 موکول گردیده است.

شرکت سونی در صفحه توییتر اعلام کرده که این تأخیر در عرضه دو بازی مذکور برای این است که سازندگان آنها از ارائه عناوینی کاملاً لذت بخش اطمینان حاصل کنند و برای این کار زمان کافی داشته باشند.

اگر با این دو بازی آشنایی ندارید؛ The Inpatient عنوانی در ژانر ترسناک و تلاش برای بقا است که حدود 60 سال قبل از وقایع بازی Until Dawn طراحی شده است. گیمر در این بازی از چشم انداز اول شخص ایفای نقش می‌کند. این بازی پایان های مختلفی دارد که وابسته به تصمیمات گیمر در طی بازی و نحوه عملکرد او هستند. گیمرها نقش یک بیمار مبتلا به فراموشی را بر عهده دارند.

عنوان Bravo Team یک بازی شوتر VR است که طی وقایع یک مأموریت اسکورت و مراقبت طراحی شده است. این مأموریت در شهر ساختگی Eastern European بوده و با مشکل مواجه می‌شود. این بازی دارای بخش کو-آپ آنلاین (مشارکتی آنلاین) نیز هست.

هر دو بازی مذکور در نمایشگاه امسال E3 رونمایی شدند. بر مبنای گزارشات اخیر قرار است بازی Bravo Team در تاریخ 6 مارس 2018 (15 اسفند 1396) و بازی The Inpatient در تاریخ 23 ژانویه 2018 (3 بهمن 1396) عرضه شوند. این دو عنوان کاری از استودیوی Supermassive Games هستند.

م.حافظ | اخبار | 12/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.