نویسنده: فرشاد یکشنبه، 21 آبان 1396
ساعت 14:06

آلبرت پنلو: Xbox One X از لاین آپ بزرگی برخوردار است

5 از 5

آلبرت پنلو معتقد است که آن‌ها از لاین آپ بزرگی برای Xbox One X برخوردار هستند

اخیراً کنسول Xbox One X به عنوان قدرتمندترین کنسول بازی در دسترس بازیکنان قرار گرفت اما بسیاری از کارشناسان معتقدند که نبود بازی‌های کافی، یکی از نقصانات اصلی این کنسول محسوب می‌شوند اما «آلبرت پنلو» (Albert Penello) به عنوان یکی از مدیران شرکت مایکروسافت در صحبت با GamesIndustry ضمن رد این موضوع، اعلام کرد که Xbox One X از لاین آپ بزرگی برخوردار است.

گرچه کنسول تازه نفس شرکت مایکروسافت از بازی همچون Super Mario Odyssey کنسول Nintendo Switch برخوردار نیست اما پنلو اعلام کرد که بازی PUBG توجه بازیکنان را به Xbox One X جلب خواهد کرد؛ او گفت:

PUBG عنوان بزرگی خواهد بود؛ می‌دانم که این بازی بصورت «دسترسی زودهنگام» (Early Access) در اختیار کاربران قرار دارد اما ما نسخه کامل آن را منتشر خواهیم نمود. عملکرد نسخه PC این بازی بسیار خوب بوده است بنابراین فکر می‌کنم که نسخه کنسولی آن هم عنوان بزرگی خواهد بود. فوق العاده است که در تعطیلات پیش‌رو، به نسخه Xbox One و Xbox One X آن دسترسی خواهیم داشت.

او همچنین تاکید کرد که وجود عناوینی چون Super Lucky’s Tale، قابلیت پشتیبانی از نسل قبل و نسخه بهبود یافته عناوین پیشین، موجب جذب مخاطبین بیشتر و تقویت فروش کنسول جدید آن‌ها خواهند شد؛ پنلو گفت:

ما حدود 160 بازی را برای Xbox One X در اختیار داریم، بنابراین زمانی که بازیکنان اقدام به خرید این کنسول نمایند، قادر خواهند بود تا به رایگان نسخه ارتقا یافته بازی مد نظر خود را اجرا کنند و بار دیگر، بازی‌های قدیمی را با کیفیت بهتری تجربه کنند. بنابراین فکر می‌کنم که از لاین آپ بزرگی برخوردار هستیم. حس خوبی در مورد بازی‌های Xbox One X دارم؛ پشتیبانی سازندگان بازی‌ها خوب بوده است. ما از برنامه Game Pass و پشتیبانی از نسل قبل هم برخورداریم.

فرشاد | اخبار | 12/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.