نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 25 مرداد 1397
ساعت 13:00

بازی Shadow of the Tomb Raider دارای ماد New Game Plus خواهد بود

0 از 5

استودیو Eidos Montreal به تازگی اطلاعات جدید دیگری را پیرامون Shadow of the Tomb Raider فاش کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به تازگی استودیو Eidos Montreal اطلاعات جدیدی را درباره بازی مورد انتظار Shadow of the Tomb Raider منتشر کرده است. به این ترتیب، اکنون ما می‌دانیم که این بازی نیز درست مثل دیگر بازی اکشن ماجراجویی مهم سال ۲۰۱۸، از ماد New Game Plus برخوردار خواهد بود. Eidos Montreal همچنین ویژگی‌های مخصوصی که کاربران Xbox One X بازی دریافت می‌کنند را نیز شرح داده است.

در خصوص ماد New Game Plus، این ماد مانند همه نمونه‌های مشابه خود پس از یک بار تکمیل کمپین داستانی بازی آزاد خواهد شد. در طی این حالت، بازیکن قادر است همه پیشرفت‌ها، مهارت‌ها، سلاح‌ها و لباس‌های خود را در این ماد، از همان ابتدای بازی همراه داشته باشد. با این حال Eidos Montreal درخصوص این حالت نوآوری خاصی نیز داشته و بازی در چنین حالتی شامل آپشن‌های جدیدتر نیز می‌شود. در واقع بازیکنان در جریان این ماد، قادر به دسترسی به سه روش یا «مسیر» برای انجام بازی هستند؛ مسیر Serpent روی حالت مخفی‌کاری تمرکز دارد، مسیر Jaguar روی حالت اکشن متمرکز است و محوریت مسیر Eagle نیز روی حالت گشت و گذار و کسب منابع خواهد بود. در این زمینه بازیکن با طی کردن بیشتر هر مسیر، مجموعه مهارت‌های کاملا جدیدی مبتنی بر روش بازی که دنبال می‌کند آزاد خواهد کرد. این به معنی این است که بازیکن باید برای به دست آوردن همه مهارت‌ها، چندین بار ماجراجویی جدید لارا کرافت را تکمیل کند.

این استودیو همچنین وجود تنظیمات و آپشن‌های مخصوص برای کنسول Xbox One X را نیز تایید کرده است. در این زمینه به گفته Frédéric Robichaud، تیم توسعه بازی برای داشتن پشتیبانی کامل از قابلیت HDR و نورپردازی واقع‌گرایانه، به کلی مدل توسعه خود را بازبینی کردند. همچنین در کنسول ایکس‌باکس وان ایکس، این بازی دارای دو آپشن جداگانه خواهد بود؛ High Resolution که اجازه تجربه بازی در فرمت 4K و نرخ فریم ۳۰ را می‌دهد و حالت High Framerate که بازی را در قالب فرمت Full HD و با نرخ فریم ۶۰ ارائه می‌کند. همچنین برای این بازی پشتیبانی کامل از تکنولوژی Dolby Atmos نیز تایید شده است.

بازی Shadow of the Tomb Raider که مدتی پیش نیز گلد شده بود، قرار است در روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.