نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 مرداد 1397
ساعت 08:00

ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider به پایان رسید

0 از 5

استودیو Eidos Montreal سرانجام فرایند ساخت بازی Shadow of the Tomb Raider را به پایان رساند.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا حساب رسمی توییتری سری «توم رایدر» اعلام کرده که فرایند ساخت بازی «Shadow of the Tomb Raider» به پایان رسیده و استودیو Eidos Montreal، سرانجام این بازی را «گلد» کرده است. به این ترتیب این بازی حالا در وضعیت آماده تولید انبوه قرار دارد. البته در این میان، سازندگان همچنان به روند توسعه و رفع باگ این بازی ادامه می‌دهند، و فیکس باگ‌ها و مشکلات فنی جدیدتر را در قالب «آپدیت روز اول»، به شکل دانلود دیجیتالی در اختیار بازیکنان قرار می‌دهند.

بازی Shadow of the Tomb Raider که مدتی پیش به شکل رسمی معرفی شد، سومین ماجراجویی «لارا کرافت» پس از ریبوت این سری در سال 2013 است و بنا به گفته سازندگان، قرار است روایت‌گر مرحله بسیار حساسی از زندگی لارا به عنوان یک جوینده گنج‌ها و تمدن‌های گمشده باشد؛ جایی که او کاملا باتجربه و تبدیل به یک «مهاجم مقبره» واقعی خواهد شد و با عواقب تصمیماتش هم مواجه می‌شود. در این بازی، لارا در جستجوی یک شئ باستانی از قوم مایا به آمریکای لاتین سفر می‌کند، جایی که بر حسب اتفاق یک پیش‌گویی و رویداد آخرالزمانی هم در پیش خواهد بود و طرف‌های دیگری هم به دنبال تصاحب این گنجینه هستند.

آنچه که از نمایش‌های بازی بر می‌آید، در بازی جدید دنیای بازی از نظر ابعاد بزرگ‌تر شده و در تریلر اخیر این بازی نیز، شاهد معرفی المان‌های بیشتر اقتصادی و تعامل بیشتر لارا با بومیان و محیط اطرافش بودیم. به علاوه لارا در این بازی از چند ترفند جدید مخفی‌کاری و مبارزه هم با توجه به تجارب اخیری که کسب کرده برخوردار است. شما در ادامه، متن پیام توییتری در حساب Tomb Raider را مشاهده می‌کنید:

بازی Shadow of the Tomb Raider گلد شد! بازی که قرار است روایتگر لحظه سرنوشت‌ساز لارا باشد، حالا از دست‌های سخت‌کوش سازندگان در Eidos Montreal خارج شده و در راه تولید انبوه قرار دارد.

بازی Shadow of the Tomb Raider قرار است در روز ۱۴ سپتامبر (۲۳ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و PC عرضه شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.