نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 مرداد 1397
ساعت 09:00

آپدیت جدید MGS 5 کوایت را در مراحل FOB قابل بازی می‌کند

0 از 5

کونامی پس از حدود یک سال، آپدیت جدیدی را برای بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کونامی به تازگی یک آپدیت جدید برای بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain منتشر کرده، که ویژگی های نسبتا زیادی را به این بازی اضافه می‌کند. این پچ که به تازگی هم منتشر شده و از هم‌اکنون در دسترس قرار دارد، با فاصله طولانی نسبت به آپدیت قبلی بازی منتشر می‌شود؛ آخرین آپدیت این بازی در واقع حدود یک سال پیش منتشر شده بود. در قالب این بروزرسانی، چند ویژگی جدید از جمله امکان بازی کردن با شخصیت «Quiet» در مراحل FOB (از مادهای آنلاین) و همچنین چند گجت جدید به بازی اضافه می‌شود.

در مورد شخصیت کوایت هرچند امکان انتخاب این شخصیت فراهم شده، ولی امکان تغییر لباس او وجود ندارد. با این حال کوایت از چند ویژگی مخصوص  برخوردار است؛ دست‌های او در زمان هدف‌گیری نمی‌لرزد، در زمان شلیک لگد اسلحه ضعیف‌تر است و همچنین مثل جریان گیم‌پلی، او می‌تواند با سرعتی بسیار بالا حرکت کند. او همچنین مثل حالت کمپین اصلی، امکان رفتن به ارتفاعات یا جهش به سمت دشمنان را دارد، و با گذشت مدت زمانی خاص حتی نامرئی هم می‌شود.

آپدیت جدید چند ویژگی جدید هم به ماد FOB missions اضافه می‌کند. پس از نصب این بروزرسانی، امکان دسترسی به برخی گجت‌های جدیدتر مثل Dark Matter Generator (مولد ماده تاریک)، Energy Wall (دیواره انرژی) و همچنین دو اسلحه اسنایپر جدید از نوع Renov-Ickx فراهم می‌شود.

مورد دیگری که بواسطه آپدیت به بازی اضافه می‌شود، یک درجه سختی جدید در حالت FOB است. حالت جدید Hard نیز گرچه چالش‌برانگیز خواهد بود ولی پاداش‌های بزرگ‌تری دارد و یک پاداش ویژه هم، این است که مالک Mother Base مورد حمله واقع شده، امکان حمله انتقامی را به Mother Base مهاجم نخواهد داشت. به این ترتیب بازیکن آزادانه (ولی با وجود مدافعانی سرسخت‌تر)، می‌تواند بدون نگرانی در پایگاه حریف نفوذ کرده و منابع را غارت کند.

همان طور که اشاره شد، این بروزرسانی از هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و PC در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید برای مشاهده تغییرات کامل و ویژگی‌های جدید به وب‌سایت رسمی بازی مراجعه کنید.

بازی «متال گیر سالید 5: فانتوم پین» اولین بار در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و آخرین ساخته «هیدئو کوجیما» در این سری، و تا قبل از خروج وی از شرکت کونامی بوده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.