نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 24 آبان 1396
ساعت 21:48

حالت جدید بازی Warface معرفی شد

5 از 5

حالت Battle Royale از طریق یک آپدیت به بازی Warface اضافه خواهد شد

پس از موفقیت بازی PUBG، اکنون استودیوی «کرایتک» (Crytek) به عنوان سازنده بازی Crysis اعلام کرده است که حالت Battle Royale به بازی Warface اضافه خواهد شد؛ براساس اعلام این استودیو، حالت Battle Royale تنها برای مدت زمان محدودی در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت.

همچون بازی PUBG، در حالت جدید بازی Warface، یا باید بکشید یا باید کشته شوید، این موضوع تا زمان زنده ماندن تنها یک نفر در بازی ادامه خواهد داشت.

دو بازی PUBG و Fortnite امکان حضور 100 بازیکن را در هر مسابقه فراهم کرده‌اند اما کرایتک اعلام نکرد که چه تعداد بازیکن قابلیت حضور در یک مسابقه را خواهند داشت. بازی Warface از المان‌های ناشناخته‌ای استفاده می‌کند، یعنی شما از اینکه چه سلاحی در اختیارتان قرار خواهد گرفت اطلاعی نخواهید داشت. در ارتباط با نقشه، بازی Warface دارای بزرگ‌ترین نقشه PvP خواهد بود که تا به امروز برای آن عرضه شده است.

در این حالت با 11 دستاورد روبرو خواهید بود؛ یکی از این دستاوردها King of the Hill نام دارد و در صورتی که آخرین فرد زنده مانده باشید، به شما داده خواهد شد؛ دستاورد دیگر Beginner Eliminator نامیده می‌شود و پس از کشتن 10 نفر، به شما داده خواهد شد.

حالت Battle Royale از طریق آپدیت بعدی Warface در دسترس خواهد بود گرچه استودیوی کرایتک تاریخ عرضه‌ای برای آن مشخص نکرد. همانطور که گفته شد، این حالت جدید تنها برای مدت محدودی در دسترس خواهد بود و پس از آن، استودیوی سازنده اقدام به جمع آوری بازخوردها و نظرات بازیکنان خواهد نمود و آن‌ها را در بازی اعمال خواهد کرد.

فرشاد | اخبار | 15/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.