نویسنده: فرشاد جمعه، 26 آبان 1396
ساعت 17:14

استودیوی یوبی‌سافت برلین در اوایل سال 2018 شروع بکار خواهد کرد

5 از 5

استودیوی یوبی‌سافت برلین در ساخت بازی Far Cry 5 همکاری خواهد کرد

شرکت «یوبی‌سافت» (Ubisoft) امروز اعلام کرد که استودیوی جدید آن‌ها در شهر برلین آلمان از اوایل سال 2018 کار خود را آغاز خواهد کرد. براساس اعلام یوبی‌سافت، اولین پروژه‌ای که این استودیو بر روی آن کار خواهد کرد، همکاری در ساخت بازی Far Cry 5 است.

استودیوی برلین کار خود را با 50 نفر آغاز خواهد کرد و توسط «استون تاینای» (Istvan Tajnay) که کارمند سابق شرکت Blue Byte محسوب می‌شود، هدایت خواهد شد؛ این استودیو گزارشات خود را به شرکت Blue Byte ارائه خواهد کرد که بدلیل انتشار بازی‌هایی چون For Honor و Tom Clancy’s Rainbow Six Siege شهرت دارد.

در حال حاضر تاریخ دقیق آغاز بکار استودیوی برلین یوبی‌سافت اعلام نشده است اما بازی Far Cry 5 در تاریخ 27 فوریه سال 2018 (برابر با 8 اسفند ماه سال 1396) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

سینا حسینی در پیش نمایش بازی Far Cry 5 نوشت:

با توجه به اینکه یوبی‌سافت در زمینه ارائه تریلرهای با کیفیت مهارت بالایی دارد و برخی مواقع شاهد دانگرید گرافیکی عناوین این استودیو در هنگام انتشار هستیم، نمی‌توان به طور قطعی درباره گرافیک بازی نظر داد. اما هر چه باشد با نسخه‌ای دیگر از فارکرای روبرو هستیم و نسخه‌های مختلف این سری از حیث فنی عناوین شاخصی به شمار می‌روند. Far Cry 5 از PS4 Pro و Xbox One X پشتیبانی می‌کند که این مهم نگرانی‌هایمان را در رابطه با گرافیک فنی بازی تا حدی کم می‌کند.

فرشاد | اخبار | 17/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.