نویسنده: فرشاد جمعه، 26 آبان 1396
ساعت 16:29

قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای بازی Star Wars Battlefront 2 بطور موقت حذف شد

5 از 5

شرکت الکترونیک آرتز بدلیل نگرانی‌های طرفداران Star Wars Battlefront 2، قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای را بطور موقت غیرفعال کرد

شرکت الکترونیک آرتز اخیراً در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که قابلیت «پرداخت درون برنامه‌ای» (Microtransaction) بطور موقت از بازی Star Wars Battlefront 2 حذف شده است و پس از اعمال قول‌هایی که از سوی استودیوی «دایس» (DICE) داده شده‌اند، بار دیگر به بازی بازخواهد گشت:

از طرفدارانمان بدلیل صبری که داشته‌اند سپاسگزاریم. هدف ما همیشه خلق بهترین بازی ممکن برای همه شما بوده است. ما همواره به صدای شما گوش کرده‌ایم و خود را براساس آن تطبیق و توسعه داده‌ایم؛ این موضوع را در طول عملکرد چند هفته گذشته ما دیده‌اید. در زمان عرضه جهانی بازی قرار داریم، مشخصاً بسیاری از شما نگرانی‌هایی را در مورد مشکلات طراحی آن دارید. ما نگرانی‌های شما پیرامون احتمال وجود مزایای ناعادلانه برای بازیکنان را شنیده‌ایم؛ این موضوع، چنین بازی بزرگی را تحت الشعاع قرار داده است، چنین چیزی هرگز نیت ما نبوده است؛ متاسفیم، ما کار خود را درست انجام ندادیم.

ما صدای شما را بلند و واضح شنیده‌ایم، بنابراین ما کلیه قابلیت‌های خرید درون بازی را غیرفعال کرده‌ایم. اکنون زمان بیشتری را جهت شنیدن صدای شما و انجام تنظیماتی براساس آن سپری خواهیم کرد؛ این موضوع بدین معنی است که قابلیت خرید «کریستال» (Crystal) اکنون غیرفعال شده است و کلیه پیشرفت‌ها باید از طریق گیم‌پلی بازی صورت پذیرند. قابلیت خرید کریستال در روزهای آینده، پس از اعمال تغییراتی در بازی، مجدداً فعال خواهد شد.

ما این بازی را براساس نظرات شما ساخته‌ایم و به تکامل و توسعه آن ادامه خواهیم داد. بازی Star Wars Battlefront 2 سه برابر بزرگ‌تر از بازی پیشین است و داستان جدیدی از دنیای جنگ ستارگان، نبردهای فضایی و تجربه جدیدی از حالت چند نفره حماسی را در خود جای داده است. می‌خواهیم که از آن لذت ببرید، پس افکار خود را با ما در میان بگذارید؛ ما شما را از پیشرفت‌های بازی مطلع خواهیم نمود.

فرشاد | اخبار | 17/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.