نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 19 ارديبهشت 1393
ساعت 23:19

نینتندو قرار است در سال 2015 کنسول جدیدی را معرفی نماید

0 از 5

یعد از انتشار شایعاتی مبنی بر ساخت کنسولی جدید توسط نینتندو و احتمال نمایش آن در E3 امسال و تکذیب این شایعه توسط نینتندو ، حالا آقای Satoru Iwata رئیس نینتندو طی مصاحبه ای از عرضه ی سخت افزار و کنسولی جدید در سال 2015 خبر داد .

بعد از انتشار خبر عرضه ی هاب NFC جدید برای 3DS که قابلیت اسکن اکشن فیگور ها و انتقال آنها به حافظه ی داخلی این کنسول دستی و سپس انتقال آنها به WiiU را دارد ، اکنون آقای Iwata در مصاحبه ای که با Bloomberg داشته است صحبت هائی را در باره ی عرضه ی کنسولی جدید بیان کرده است .

" ما قصد داریم که چیز جدیدی بسازیم . چیزی که ایده ای جدید داشته باشد . تنها قصد ما این نیست که نسخه ی ارزان تر کنسولی که در گذشته ارائه نموده ایم را تولید کنیم ( اشاره به نسخه های اسلیم کنسول های Ps3 و Xbox 360  ) بلکه قصد داریم از ابتدا بر روی ایده ی مان کار کنیم . سخت افزار و هزینه ای که برای آن پرداخت میشود باید با یکدیگر در تعادل باشند . "

همچنین آقای Iwata در زمینه ی محل قرار گیری نینتندو در بازار اسمارت فون ها اینچنین گفته است :

" بازار رقابت در بین تولید کنندگان تلفن های هوشمند مطمئنا از بازار رقابتی در عرصه ی کنسول های بازی پر کشمکش تر است . ما نزدیک به 30 سال در زمینه ی کنسول های بازی فعال بوده ایم و فکر میکنم که قادر هستیم تجربیات مان را در زمینه ی عرضه ی یک گوشی هوشمند به کار بگیریم ."

صحبت های آقای Iwata بعد از انتشار گزارش مالی سالانه ی نینتندو و سود کم این شرکت نسبت به پیش بینی های کارشناسان زده شد . احتمالا باید منتظر عرضه ی سخت افزار های بیشتری از طرف نینتندو ، حتی بیشتر از چیزی که احتمال آن میرفت باشیم .

 

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.