نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 19 ارديبهشت 1393
ساعت 12:53

اولین تریلر بازی Never Alone منتشر شد

4 از 5

Never Alone یا ( Kisima Ingitchuna ) اولین بازی ساخته شده توسط استودیوی Upper One Games بوده که قرار است پائیز سال آینده برای کنسول های PS4 , Xbox One و همچنین PC عرضه شود . بازی به سبک فانتزی ، پلتفرمر بوده و داستان های اساطیری ، تاریخی مردمان بومی آلاسکا و مردمان قطب را بازگو میکند .

شخصیت اصلی این عنوان دختری از اهالی بومی منطقه به نام Nuna است که به همراه روباه سفید قطبیش به ماجراجوئی می پردازد . کاربران قادر خواهند بود بر روی یک کنسول تا 2 نفر و به صورت آنلاین تا 8 نفر بازی را همزمان جلو ببرند . جنبه ی داستانی در Never Alone بسیار قوی بوده و ارتباطات عاطفی در بین شخصیت های بازی بسیار تاثیر گذار و ارزشمند است . گیم پلی بیشتر بر اساس همکاری و همفکری پایه گذاری شده و برای پیشبرد روند داستانی و حل معماهائی که با آنها رو به رو میشوید و یا عبور از موانعی که سد راحتان شده اند میبایست با همراه خود همکاری کنید . در حین روند داستانی گیمر با مردمان بومی آلاسکا و همچنین شخصیت های اسطوره ای این مردم نیز رو به رو خواهد شد .

مدیر ارشد Upper One Games خانم Gloria O’Neill گفته است :

ما بینهایت به واسطه ی خلق این عنوان منحصر به فرد هیجان زده هستیم . قصد داریم یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی های سال را بسازیم . بازی های کامپیوتری ابزار قدرتمندی برای حفظ تاریخ ، فرهنگ و سنت های مردمان بومی این منطقه برای نسل های آینده ی این مردم و سایر دنیا ست .

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.