نویسنده: قاسم ممتاز جمعه، 19 ارديبهشت 1393
ساعت 11:30

نسخه ی ریمستر شده ی بازی The Last of Us به سختی داخل یک دیسک بلوری برای Ps4 جا میگیرد !

4.5 از 5

نسخه ی ریمستر شده ی بازی فوق العاده ی The last of us که بر روی Ps3 عرضه شده بود با وجود توانائی های فوق العاده ی کنسول Ps4 با محدودیت هائی نیز رو به رو شده است . طبق آخرین مصاحبه ای که آقای Neil Druckmann کارگردان بازی The Last of US با Edge داشته است به این موضوع اشاره کرده که آنها با محدودیت قرار دادن این بازی داخل یک دیسک بلوری مقداری مشکل دارند !

" تمامی سینماتیک های ما با رزولوشن تصویر 1080P و 60 فریم بر ثانیه رندر شده اند که این یعنی رندر کردن تمامی آنها از ابتدا . انجام این کار خالی از لطف نیست اما جدای از مشکلات انجام این کار برای تیم سازنده ، این مشکل وجود دارد که در انتها بازی ما برای یک دیسک بلوری بیش از اندازه حجیم باشد و این مسئله ای است که باید به آن توجه ویژه شود . "

به هر حال Naugh.ty dog اعلام کرده که نسخه ی PS4 علاوه بر خود بازی تمامی DLC های عرضه شده برای نسخه ی PS3 بازی را بر روی دیسک در نسخه ی PS4 قرار خواهد داد. همچنین خود بازی هم مثل سینماتیک ها با رزولوشن تصویر 1080P و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد شد . در ادامه آقای Neil Druckmann توضیح داده است :

ما بر روی PS3 بازی را طوری نساختیم که بعدا برای PS4 آن را Port کنیم . ما بر روی PS3 بازی را در بالاترین سطح کیفی ساختیم و همین امر باعث شده یک مقدار برای انتقال آن به PS4 با چالش رو به رو شویم . البته ما این نکته را هم مد نظر داریم که اگر بازی ما تا به این حد خوب نبود هرگز این مقدار درخواست برای انتقال آن به PS4 نداشتیم .

نسخه ی ریمستر شده ی بازی The Last of Us در انتهای امسال برای PS4 عرضه خواهد شد .

لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.