نویسنده: فرشاد جمعه، 03 آذر 1396
ساعت 17:22

تحلیلگر استرالیایی: جعبه‌های لوت نوعی قمار محسوب می‌شوند

5 از 5

 یک تحلیلگر استرالیایی جزئیاتی را در مورد سیستم جعبه‌های لوت موجود در بازی‌ها ارائه کرد

 سیستم «جعبه‌های لوت» (Loot Boxes) تبدیل به یکی از موضوعات پر مناقشه در صنعت بازی سازی شده است و تاکنون بلژیک، هلند و هاوایی نسبت به آن واکنش نشان داده‌اند و اخیراً استرالیا نیز به جمع آن‌ها پیوسته است.

«جارود وولف» (Jarrod Wolfe) به عنوان تحلیلگر استراتژیک «Victorian Commission for Gambling and Liquor Regulation» که به اختصار «VCGLR» شناخته می‌شود، اخیراً جزئیاتی را در مورد جعبه‌های لوت ارائه کرده است:

بومی سازی مکانیزم قمار برای افراد آسیب‌پذیر (افراد زیر سن قانونی) تنها از نظر اخلاقی قابل سرزنش نیست بلکه حتی از نظر قانونی هم سوال برانگیز است. اگر شرکت‌هایی بدنبال قرار دادن المان‌های قمار در محصولات خود هستند، بنابراین باید از طریق «شورای رتبه بندی استرالیا» (Australian Classification Board) اطمینان حاصل کنیم که هر محصول در رتبه بندی سنی R قرار می‌گیرد؛ این موضوع می‌تواند مانع از مشارکت افراد زیر سن قانونی در قمار شود.

پیش از این «کریس لی» (Chris Lee) به عنوان یکی از اعضای دموکرات مجلس نمایندگان هاوایی، طی بیانیه‌ای جزئیاتی را پیرامون مبارزه با «سیاست غارتگرایانه‌ی» ناشران بازیهای ویدیویی ارائه کرد.

فرشاد | اخبار | 24/11/2017
برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.