لوئیس وارد معتقد است که شرکتهای بازی سازی دست از جعبههای لوت بر نخواهند داشت چراکه درآمد خوبی از طریق آنها دارند
«جعبههای لوت» (Loot boxes) را میتوان یکی از بدترین شیوههای کسب درآمد در صنعت بازی سازی دانست و اعتراضات زیادی پیرامون گسترش استفاده از این جعبهها در دنیای بازیها از سوی بازیکنان به شرکتهای سازنده شده است اما بنظر نمیرسد که گوش این شرکتها به اعتراضات بازیکنان بدهکار باشد چراکه از طریق جعبههای لوت، درآمد خوب و بدون ریسکی را بدست میآورند.
«لوئیس وارد» (Lewis Ward) به عنوان مدیر تحقیقات IDC در صحبت با Glixel در مورد جعبههای لوت اعلام کرد:
درآمد حاصل از سیستم جعبههای لوت بقدری خوب است که نمیتوان مانع آن شد اما بازیکنان بصورت بالقوه نگرانیهایی را در مورد آن دارند، علت این است که آنها (بازیکنان) با تغییری روبرو هستند که نسبت به عملکرد آن آگاهی ندارند.
بازیها در حال تبدیل شدن به سرویسهایی هستند که از زمان عرضه، منجر به کسب درآمد شرکتهای سازنده آنها خواهند شد.
پیش از این در مقاله «جهانی عاری از تفکر جعبههای لوت» به بررسی جعبههای لوت پرداختیم.
نظرات