نویسنده: محمد مقصودی شنبه، 04 آذر 1396
ساعت 19:05

کاراکتر کراس اور سریال مردگان متحرک یکشنبه معرفی می‌شود

1 از 5

جهان‌ها در دنیای مردگان متحرک به هم گره میخورند.

AMC اعلام کرد، کاراکتر کراس اوری که هم در سریال The Walking Dead و هم در Fear the Walking Dead حضور خواهد داشت را، یکشنبه 26 نوامبر معرفی میکند.

رابرت کرکمن (خالق مردگان متحرک) برای اولین بار در ماه اکتبر، طی کنفرانس خبری کمیک کان شهر نیویورک راجب کراس اور در دست ساخت صحبت کرد، ولی او ذکر نکرد کدام شخصیت اولین کسی است که در هر دو برنامه حضور خواهد داشت.

احتمالا پیشگام حقیقی آبراهام (مایکل کادلیتز) است که در Fear the Walking Dead حضورخواهد داشت، چون او توسط نیگان طی فصل7 سریال مردگان متحرک کشته شد، بسیار منطقی است که در پیش نمایش حضور داشته باشد.

قسمت اخیر Fear the Walking Dead سرنخ بزرگی را ارائه میدهد، جان (ری مک کینون) گفت که قصد دارد همراه با آلیشیا (آلیشیا دبنام کری) به هیوستون جهت بررسی آنچه باقی مانده است سفر کنند؛ هیوستون جایی است که قبلا آبراهام و خانوده‌اش دوران پسارستاخیزی را در آن سپری میکردند.

البته این امکان نیز وجود دارد که سرانجام یکی از کاراکترهای Fear the Walking Dead در سریال مردگان متحرک حضور پیدا کند. در قسمت اخیر مردگان متحرک «The Big Scary U» ریک (آندرو لینکلن) یک هلیکوپتر را مشاهده کرد که بر بالای سرش پرواز میکرد، در هلیکوپتر می‌تواند شخصی مانند، مدیسون (کیم دیکنز)  از سریال Fear the Walking Dead حضور داشته باشد.

هر اتفاقی رخ دهد، کاملا مشخص است که سریال مردگان متحرک این فصل نیاز به کمک دارد؛ آمار بینندگان سریال به بدترین وضع خود طی این سال‌ها رسیده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.